Ahad, April 28, 2013


Macam Gampang!!! Itu je ulasan yang SH mampu buat bila baca cerita ni semalam. Macam dah tak ada cara lain untuk puak - puak Pakatan tu jadikan bahan Politik.

Asal ada saja kematian, semuanya nak dijadikan bahan berpolitik. Bagi diorang, kematian manusia tu semuanya salah Kerajaan. Punya la sesat diorang ni.

Yang paling sesat sekali bila kenyataan sedemikian dikeluarkan oleh puak - puak yang KONONnya memperjuangkan Islam tu sendiri.

Bagaimana mungkin diorang boleh menghina orang yang dah meninggal dengan menjadikan ianya sebagai bahan kempen untuk membenci rakyat?

Adakah itu satu tindakan yang beretika? Adakah itu tindakan bagi sebuah kumpulan yang bermaruah? Kalau setakat tau tuduh orang je buat apa beb!!!

Tolong la beb! Hormat la sikit pada keluarga Si Mati. Jangan la nak aibkan keluarga dia. Kot ye pun nak menipu rakyat, cari la cara lain!!!

Adalah WAJIB bagi kita sebagai manusia tanpa mengira apa bangsa sekali pun untuk menolak Politik seumpama ini. Nampak sangat diorang ni lebih zalim dari apa yang diorang tuduh. Jenis manuaia macam ni patut dibuang je terus dalam longkang!!!
KLUANG - Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein membidas Datuk Husam Musa kerana mendakwa pembunuhan Timbalan Ketua Pengarah Kastam Datuk Shaharuddin Ibrahim adalah disebabkan kerajaan korup.

Hishammuddin berkata, kenyataan calon Pas bagi kawasan Parlimen Putrajaya itu adalah biadap dan sama seperti kenyataan Naib Presiden PKR, Tian Chua berhubung kejadian pencerobohan Lahad Datu.

Husam katanya, patut berhati-hati kerana kata-katanya boleh menyinggung perasaan penjawat awam di seluruh negara.

"Beliau tidak bertanggungjawab kerana mengaitkan kematian pegawai kastam tersebut dengan rasuah," katanya kepada pemberita selepas Majlis Pecah Tanah Pembinaan Kuil Sri Maha Mariamman di sini hari ini.

Husam dikatakan membuat kenyataan itu pada satu ceramah di Putrajaya semalam.

Shahahruddin, 58, meninggal dunia di Hospital Putrajaya selepas ditembak tiga kali dari jarak dekat di persimpangan lampu isyarat dari Lebuh Sentosa ke Lebuh Wawasan pada pukul 8.15 pagi semasa dalam perjalanan ke pejabatnya di Presint 3 di Putrajaya semalam.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping