Khamis, April 11, 2013


Halamak!!! Kalau macam ni la gayanya, payah sikit la nak buat kerja. Berduyun - duyun pulak orang datang ke ceramah Si Kahak Hijau Wong Tak ni.

Nampak gayanya, memang ada peluang la dia nak menang besar dalam Pilihan Raya Umum nanti. Tapi, eh! Cuba tengok betul - betul. Ramai orang ke ramai apa tu?

Lantai pun basah semacam je? Ceramah lepas hujan la tu kot. Tak pun, lantai tu basah sebab dia kencing kat situ tak? Mana la tau. Si Wong Tak ni memang suka kencing orang.


Tu pasal la dia dari Kuantan sanggup lari ke Bentong. Tak cukup dengan itu, sanggup pulak dia rampas kawasan orang lain. Dah tak de kerja gamaknya.

Sebelum ni, masa di Kuantan, dia rampas pulak pimpinan Tan Bun Teat dan jadi kepala Kahak Hijau. Dia dapat la jadi calon. Yang Si Tan Bun Teat tu jugak la melopong.

Jadi, jangan pelik la kalau ramai itu je orang yang datang nak dengar ceramah Si Kahak Hijau Wong Tak ni. Itu je yang mampu untuk bagi undi pada dia. Yang lain tu semuanya tak mampu sebab yang lain - lain tu lipas dan nyamuk!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping