Selasa, April 30, 2013


Hahaha!!! SH malas nak tulis pepanjang pasal Si Nurul Izzah ni sebab hari tu dah cerita dah. Tapi korang baca pulak pandangan orang pasal Si Nurul Izzah ni.

SH yakin, bila sampai last sekali nanti, korang mesti ayat yang sama dengan tajuk artikel ni akan terpacul dari mulut korang!!! Hehehe... Jangan marah!!!
Baru baru ini heboh diperkatakan seorang wanita cina berbogel sambil memegang bendera BN, setiap pencacai bagaikan kerasukan terus menerus menyerang BN kononnya mengamalkan politik lucah. 


Sesungguhnya Allah SWT itu Maha Kuasa, setiap perkara yang tak betul dipertunjukkan pada rakyat siapakah dalang disebalik penyebaran fitnah gambar "Kempen BN" tersebut.

Korang semua... ini bukan dari BN.. semua itu mereka yang kononnya pejuangkan Islam, kononnya pejuangkan anti rasuah, kononnya mereka pejuang hudud? 
Mereka juga dari kalangan yang perjuangkan LGBT, mereka juga yang pertahankan nama Allah dilacurkan, mereka juga yang berniaga ayat quran demi kepentingan politik.. Semuanya sesedap rasa kepala mak bapak diaorang…


Video Nurul Izzah yang sehingga ini puak pakatan haprak tak bagi penjelasan. Cakap-cakap dalam ibu pejabat PKR Pusat, Nurul Izzah nak glamer macam ayah dia yang videonya tersebar satu dunia. Maknanya betullah yer video Nurul Izzah tengah sedap sangat tue...kan??
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Ish ish ish...PR ..PR... tak habis habis pekena rakyat... banyak gilos porn star dorang nih...

    BalasPadam
  2. Izzah kami selalu tunggu Izzah datang ke Flat kami. Kami tau izzah saja tunjuk muka welfare, perihatin konon.... Kami pulak suka sebab dapat tenguk tubuh badan izzah yang mantap seksi, tetek yang padat.

    BalasPadam
  3. Wow..ape nk jd ngn politik skang sek,wang,pangkat..cube2 la pkrkn agama bngsa tnhair...dunia2 bwk2 le betenang!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping