Khamis, April 18, 2013

"Chop... Chop... Apa ni? Main saman - saman pulak..."
Huh!!! Memang haramjadah betul la perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni ye. Bila orang kata diorang ni Pakatan Haprak, diorang marah pulak.

Perangai paling hodoh puak - puak Pakatan ni ialah buat fitnah lepas tu tak berani nak berhadapan dengan hakikat. Jenis manusia yang tak de telur.

Kalau dah pandai buat fitnah tu, pandai - pandai la pikul tanggungjawab brader. Jangan la nak lepas tangan pulak. Dulu, siapa suruh gatal sangat mulut tu.

Sebagai contoh macam Si Ciputdin Muka Bulan ni. Dia sebelum ni pandai sangat buat fitnah terhadap Felda. Sekarang bila dah kena saman, takut pulak?

Dia bukan setakat takut nak pikul tanggungjawab. Nak suruh datang ke mahkamah pun dia dah kecut. Macam mana nak jadi pemimpin kalau penakut nak mampos!!!

Itu lah. Lain kali nak bercakap tu fikir dulu. Jangan cakap main ikut sedap mulut je. Dah tak pasal - pasal kena saman. Sekarang ni baru la tau takut nak berhadapan dengan Kebenaran. Betul la diorang ni bercakap pun pakai Kepala Lutut!!!
Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) memohon mendapatkan perintah penghakiman ingkar terhadap Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail kerana gagal memfailkan memorandum kehadirannya di mahkamah dalam satu kes saman fitnah.
    
Felda menfailkan permohonan itu pada 5 April lepas di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dan menyerahkannya kepada Saifuddin tiga hari kemudian.
    
Peguam Datuk Mohd Hafarizam Harun, yang mewakili Felda memberitahu media bahawa Hakim Lee Heng Cheong menetapkan 30 April ini untuk sebutan permohonan itu selepas kes itu disebut di kamarnya hari ini.
    
Beliau berkata mahkamah menetapkan tarikh itu bagi membolehkan Saifuddin, yang diwakili peguam S.H Tan, memfailkan afidavit balasan.  
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. padah pemimpin bila bercakap pakai kepala lancau, bila dibawa kepengadilan terus hilang telor, pemimpin otak kosong dapat dokongan pengundi kurang siuman. banyakan lah guna kepala hotak...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping