Isnin, April 22, 2013


Hebat beb! Hebat! Selama hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk kata yang diorang ni semuanya bersepakat dalam apa sahaja agenda.

Hubungan diorang intim macam Stopa Ali dengan awek yang tebar roti canai atas katil tu. Tak boleh nak dipisahkan lagi la kiranya.

Tapi hakikat sebenar yang berlaku diluar sana jauh berbeza dengan apa yang sering diorng laung - laungkan kat atas pentas - pentas ceramah.

Hubungan diorang ni tak de la sebaik mana. Sebaliknya, keladak yang ada didasar tu semakin hari semakin jelas kelihatan sejak hari penamaan calon baru - baru ni.

Belum pun memerintah, diorang dah mula berbalah sesama sendiri. Diorang dah mula bertikam belakang. Semuanya gara - gara perjuangan berdasarkan agenda peribadi.

Kalau tidak, mana mungkin diorang akan sanggup bertanding Bebas? Mana sanggup diorang nak khianat kepada perjuangan parti sendiri? Ini semua wayang belaka.

Akibat Tamak, Gila Kuasa, maka perkara seumpama ini pun berlaku. Malah ada yang sanggup 'Tagteam' nak tumbangkan rakan - rakan sendiri.

Tu pun belum memerintah lagi. Kalau dah memerintah nanti, lagi teruk la jadinya. Maka adalah sangat wajar bagi kita rakyat Malaysia menilai sejauh mana ketelusan mereka.

Setakat nak dengar cakap diorang je tak jadi beb. Paling tidak, muka kita je basah dek air liur diorang. Walhal, apa yang diorang cakap kat atas pentas tu satu hapah pun tak boleh pakai.

Seperti yang telah diwar - warkan sebelum ini, PKR merupakan parti yang paling sial sekali dalam ketiga - tiga parti Pakatan Haramjadah tu. Diorang paling Gila Kuasa.

Punya gila sampai sanggup meminggirkan orang - orang tempatan. Bukan sekadar dari parti lain, malah parti sendiri pun sama jugak. Pun orang tempatan nak sokong diorang jugak ke?

Sudah la!!! Jangan la kita terpedaya sangat dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Baik PKR, DAPigs mahupun PAS, semuany ada agenda masing - masing. Nama je Pakatan, tapi semuanya Haprak Belaka!!!
KUANTAN - Naib Pengerusi DAP Pahang, Koh Boon Heng bersedia dipecat daripada parti itu ekoran tindakannya bertanding atas tiket Bebas di Dewan Undangan Negeri (DUN) Damak sekali gus mencabar rakan sekutunya daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ini. 
Boon Heng yang turut bertanding tiket Bebas pada PRU-12 lalu di DUN yang sama tetap dengan pendiriannya untuk bertanding kerana yakin mampu menawan hati pengundi selain faktor kegagalan pakatan pembangkang menampilkan calon berwibawa. 
"Saya tetap dengan pendirian ini walau pun bakal berdepan tindakan tatatertib daripada parti termasuk berkemungkinan dipecat. 
"Langkah saya bertanding atas tiket Bebas ini turut mendapat restu daripada rakan-rakan dalam pembangkang terutama Pas kerana calon yang ditonjolkan PKR tidak pernah berkhidmat di Damak berbanding saya," katanya ketika dihubungi Utusan Online di sini hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping