Khamis, April 04, 2013


Baru sehari sejak PM umumkan pembubaran Parlimen, puak - puak Pakatan Haramjadah ni dah mula Kecut Buah Kerandut mereka. Mula la diorang main bangsat.

Macam - macam benda dah yang diorang buat termasuk mengondam beberapa laman web dan laman portal yang Pro Barisan Nasional seluruh Negara.

Semalam dilaporkan bahawa Agenda Daily mengalami gangguan teknikal dengan serangan DDos sehingga mengakibatkan server mereka breakdown.
Untuk rekod, ini bukan kali pertama Agendadaily mengalami cyber attack. Boleh kata setiap kali ada cerita panas, memang portal ini juga akan 'panas'.
Cuma serangan hari ini agak teruk dari biasa, lebih canggih dan menyukarkan kerja-kerja baik pulih.
Semuanya hanya beberapa jam selepas pengumuman pembubaran Dewan Rakyat oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
Serangan kali ini nampak macam terancang, sebab selain Agendadaily, satu lagi portal, KLpos.com juga mengalami serangan hampir serupa.
Namun gangguan teknikal itu berjaya diatas oleh pihak Agenda Daily. Tak pelik kalau serangan mereka seterusnya ialah laman portal berita seperti Utusan Online.

Tetapi, apa yang lebih bangsatnya, diorang jugak turut membuat 'Black Ops' dengan cubaan menutup beberapa akaun Facebook individu tertentu. 

Diorang buat laporan kononnya akaun Facebook itu bukan akaun pemilik asal. Nah! Dibawah ni laporan yang diterima dari Facebook berkaitan dengan perkara tersebut:


Jelas, inilah bukti 'Ketelusan Pakatan' dalam memperjuangkan 'Kebebasan Media' yang sering dilaung - laungkan selama hari ini. 

Pantang ada yang menentang diorang, dah tentu - tentu tindakan akan dikenakan terhadap mereka. Kalau tak saman, diorang buat cara macam ni pulak. Tu pun belum memerintah lagi. Kalau dah memerintah esok, mungkin Facebook pun diorang Haramkan jugak!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. salah satu Hacking Command Centre fuckatan berada di bangunan KOMTAR dianggotai ramai cybertrooper DAP yang memang pengamal LGBT.

    hehehe Tuan Semut Hitam... ada yang best akan 'meletup' nanti! Tunggu depan PC dan TV!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping