Ahad, April 28, 2013


Ekoran pendedahan yang dibuat semalam, hari ini SH dapat la berita baru mengenai insiden berbaur 'ugutan seksual' yang diterima oleh Si Fuziah ni.

Dalam ramai - ramai orang, boleh ke Si Karam Singh tu yang 'Gila' kat dia? Takkan la Si Karam Singh tu ada nafsu jugak kot tengok Si Fuziah ni? Agak - agak la kan.

Kalau muka macam Si Hidayah Murni tu, tahan la jugak. Walaupun ada jerat batu tumbuh merata - rata, sekurang - kurangnya dia ada lesung pipit. Hehehe...

Memandangkan puak - puak Pakatan Haprak tu suka buat cerita yang bukan - bukan dan bagi alasan yang mengarut, jadi tak salah jugak kalau kita pun bergurau jugak ye tak. 

Mana la tau, kot - kot kalau dia call nombor tu dan yang jawab kata 'Anda telah terkena panggilan Hangat!!! Hah! Baru dia tau. Masa tu muka yang tembam tu pun terasa macam nak meletup je ye tak!!! Hahaha!!!
KUANTAN 27 April: Calon KEADILAN Kuantan, Fuziah Salleh hari ini membuat laporan polis berhubung ugutan berbaur gangguan seksual yang diterimanya melalui sistem pesanan ringkas (SMS) lewat pagi ini.

Tanpa mendedah kandungan SMS itu, Naib Presiden KEADILAN itu, berkata kandungannya mengugut untuk mencemar kredibilitinya selaku calon dan mengancam untuk menyebar perkara ‘buruk’ mengenainya.

Beliau mengesyaki ia dilakukan seorang wartawan sebuah stesen penyiaran kawalan Umno BN selepas membandingkan nombor telefon berkenaan dengan kad media yang ada dalam simpanannya.

“Setiap nombor media saya simpan. Nombor sama sejak tahun lalu selalu hantar SMS terutama melibatkan isu Lynas tapi saya tidak pernah ambil peduli.

“Kali ini, melampau. Saya sebagai calon wanita risau, ini agak menakutkan. Kalau SMS sekadar marah-marah dan tak suka, lainlah.

“Saya risau ada insiden yang tak diingini berlaku. Dalam keadaan sekarang, semua boleh berlaku. Jadi saya tampil buat laporan,” katanya.

Fuziah berkata, SMS itu diterimanya jam 3.32 pagi menggunakan nombor 019-3314898 yang kemudian didapatinya sama dengan kad media tertera nama Karam Singh Waliya tetapi beliau masih membuat semakan lanjut untuk pengesahan.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Buat la report polis , makcik puziah woi ! panggil media , jadah apenya . media pun klu kena kejar dengan perompak cari polis mintak tolong .


    *bukan cacai PR . tapi rakyat biasa yg suka & selalu duduk atas pagar , perhatikan gelagat politikus2 malaysia beraksi*

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping