Sabtu, April 27, 2013


Pelikkan? Belum apa - apa lagi, puak - puak Pakatan Haramjadah ni dah mula nak tunjuk kemaluan diorang pada orang ramai. Entah apa 'best' sangat tak tau la.

Kebiasaannya, orang yang ada buat salah akan menggelupor tak tentu arah bila dia didakwa dengan sesuatu. Dan itulah tindak balas puak - puak Pakatan ni.

Sama la macam Si Ketua Penipu tu sewaktu disoal oleh sebuah agensi media bebas baru - baru ini berkaitan dengan orientasi seks dia. Soalannya cukup mudah.

Wartawan yang buat temubual dengan Si Ketua Penipu tu tanya, "Are You Gay or Homosexual?" Pilihan jawapannya sama ada 'Yes' atau NO'.

Tapi, disebabkan Si Ketua Penipu tu rasa bersalah, maka dia bagi jawapan yang entah apa - apa. Habis satu dunia ni dia pusing kata ianya konspirasi dan sebagainya.

Mengkala nak jawab soalan yang ditanya, tidak juga. Sampai terpaksa pulak wartawan tu tanya dia soalan tersebut buat kali kedua. Pun dia masih tak dapat jawab.

Macam itu jugak la dengan puak - puak Pakatan tu bila didedahkan penglibatan mereka dalam pencerobohan di Lahad Datu sebelum ini.

Kalau diorang nak sangat tau siapa yang terlibat, tunggu la lepas habis Pilihan Raya Umum nanti. Takkan la setakat sehari dua pun diorang tak boleh tunggu kot. Tak de nilai Kesabaran lansung!!!
KUALA LUMPUR, 27 April — PKR hari ini menggesa Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi untuk mendedahkan nama tiga pemimpin Pakatan Rakyat (PR) yang dikatakan menjadi dalang kepada insiden pencerobohan di Lahad Datu.
Naib Presidennya, N. Surendran menegaskan sekiranya Ahmad Zahid gagal mengemukakan nama-nama berkenaan, ia jelas menunjukkan itu adalah “fitnah” yang dimainkan Umno dan Barisan Nasional (BN).

“Amat mengejutkan Zahid Hamidi gagal memberikan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan liar dan berbahaya itu.
“Kenyataan itu jelas untuk menyebabkan kemusnahan politik kepada Pakatan Rakyat ketika menjelang pilihan raya umum ke 13 ini,” kata Surendran dalam satu kenyataan hari ini.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    BalasPadam
  2. Kalo ikut kan psikologi org yg bersalah yg akan buat statement cmtu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping