Sabtu, April 27, 2013


Gempak beb!!! Tadi SH terima berita dari seorang sahabatyang mencertitakan ada calon PKR terima SMS berbaur unsur - unsur lucah.

Katanya, calon PKR tu dah mebuat laporan Polis di Ibupejabat Polis Daerah Kuantan tengahari tadi dengan geng - geng dia. Wah! cepat betul.

Dah tentu - tentu sms tu 'Panas' sampai begitu cepat diorang buat laporan Polis tersebut. Mulanya SH ingatkan Si Hidayah Murni tu.

Kalau Si Hidayah Murni tu boleh jugak diterima akal sebab dia pun belum kahwin lagi. Bujang. Boleh tahan jugak la cun beb. Lebih kurang macam Si Nurul Izzah tu jugak.

Sekali rupanya bukan. Sebalikya calon PKR tu ialah Si Fuziah Salleh!!! Wargh!!! Kah! Kah! Kah!!! Berguling - guling SH gelak sakan bila dengar nama dia.


Dalam ramai - ramai calon tu, kenapa pulak Si Fuziah tu boleh jadi bahan sasaran? Apa, dah tak de orang lain ke yang nak disakat? Tak masuk akal lansung!!!

Kiranya, ada jugak la orang yang bernafsu dengan Si Fuziah tu ye? Tak sangka sungguh. Lawak pun ada jugak beb. Siapa la orang yang kemaruk sangat tu ye?

Kot ye pun nak mengorat, cari la orang lain. Kenapa la Si Thoron tu jugak yang nak dijadikan mangsa? Kesian ke dia. Dah la rupa pun macam 'Rabbit'.

Tapi, kita tak boleh nak tuduh orang beb. Tambahan pulak puak - puak Pakatan Haramjadah ni semuanya kuat menipu belaka. Jadi, boleh percaya ke cerita Si Fuziah ni?

Mana la tau ye tak. Entah - entah yang hantar SMS tu dari kalangan puak - puak dia sendiri. Benda tu tak mustahil beb. Sebab sekarang ni bukan semua orang suka ke dia.

Dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pun sekarang ni memang dah menjadi 'rahisa umum' diorang suka bertelagah sesama sendiri.

Jadi, tak pelik la kalau yang hantar sms tu dari kalangan diorang jugak kan? Adalah lebih baik kita biarkan pihak Polis siasat kes tersebut. Tapi, walau apa pun, SH kesian kat orang yang hantar sms tu. Mungkin dia ada masalah penglihatan!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping