Khamis, April 18, 2013

JOM UBAH!!!
'Out With The Old, In With The New'
Hah! Padan muka puak - puak parti DAPigs tu. Selama hari ini diorang dok kutuk UMNO kononnya UMNO yang ada hari ini ialah UMNO Baru.

Sekarang dah kena balik pada batang hidung diorang. Macam mana rasa? Sedap? Lazat? Nak buat lagi lepas ni? Jangan sampai mak marah sudah la.

Mungkin selepas ini, ahli - ahli DAPigs sendiri perlu bukak mata. Jangan jadi buta sangat. Dah terang - terang dah pemimpin yang ada sekarang semuanya Penipu belaka.

Dah buat pemilihan pun diorang boleh ubah - ubah ikut sedap hati diorang je. Kot ye pun nak UBAH Kerajaan, takkan sampai pemilihan parti sendiri pun nak ubah jugak kot!!!

Apa sebab diorang ubah keputusan yang telah dicapai dalam CEC yang berlansung akhir tahun lepas? Kenaa ianya mengambil masa yang lama untuk diubah?

Kalau pun betul ada sebarang 'kesilapan teknikal' takkan makan masa berminggu - minggu? Memang nampak sangat la menipunya kat situ.

Apa yang jelas, tindakan pimpinan DAPigs tu hanya sekadar satu usaha untuk menghina dan memperbodoh - bodohkan rakyat serta ahli sendiri.

Hanya sebab orang pertikai kata parti tu Rasis dan Anti Melayu, maka secara terdesaknya diorang ubah keputusan tersebut. Adakah itu buktinya parti tu demokratik?

Pun begitu, diorang masih lagi tak mampu nak terima hakikat bahawa apa yang berlaku adalah atas dasar kelemahan diri mereka sendiri.

Masih jugak diorang nak tunding jari dan salahkan orang lain. Ini dah kira dasar tak sedar diri peringkat Antarabangsa dah ni. Kalah orang lain.

Apa, diorang ingat diorang maksum sangat ke? Diorang ingat diorang lagi hebat dari tuhan sampai tak de lansung kelemahan yang boleh nak ditegur? Agak - agak la woi!!!

Kalau selama ini diorang laung - laungkan slogan BERSIH dan berterus - terusan mengkritik SPR, akhirnya kena balik pada diri mereka. Yang diorang ludah tu jugak terkena muka diorang. Memang Padan la dengan Muka Diorang!!!
Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, walaupun Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menjelaskan DAP boleh bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), namun parti itu masih tidak yakin dan mahu surat rasmi dikeluarkan SPR sebelum hari penamaan calon Sabtu ini.

Menurutnya, tindakan RoS merupakan satu sabotaj terbesar yang pernah dialami DAP sejak mula aktif dalam dunia politik negara.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. suara DAPig akan terus menyalak sampai Melayu lenyap di nusantara..awas DAP jangan terlalu biadap dan angku..hormati hak kaum yang lain!!!

    BalasPadam
  2. Hidup kalau banyak menu macam tu la....Mampos la kau lps PRU13 ni

    BalasPadam
  3. DEMOCRATIC action party. Nama parti politik ini hilang jatidiri, bila asas demokrasi dipermainkan. Kita wajar tolak DAP.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping