Jumaat, April 12, 2013


Dah banyak kita baca komen dari orang mengenai isu yang berkaitan dengan Pok Mus ni. Tak adil kalau kita tak dengar sendiri dari mulut. Meh kita baca jap kenyataan Pok Mus.
Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali (gambar)berkata, beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai video lucah yang diedarkan.

Dalam satu kenyataan ringkasnya kepada Harakahdaily, Mustafa berkata, "Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan."

Beliau dipercayai merujuk kepada video lucah yang disebarkan melalui beberapa blog Umno sejak lewat petang semalam.

Ulasan dalam blog itu mengatakan, kononnya ia dibuat oleh rakan PAS dalam Pakatan Rakyat iaitu PKR.
Pulak dah! Nak jugak dia salahkan orang lain? Kita ingatkan nak la dia kata orang dalam video tu bukan dia. Tapi, malangnya tak de la pulak.

Korang bayangkan la. Orang dok tuduh kata individu dalam video tu adalah dia. Sewajarnya dia menafikan perkara tersebut secara terang - terangan.

Dia bukan tak diberi peluang tersebut. Malah ruang untuk dia nak buat penjelasan diberikan seluas - luasnya. Kenapa dia tak nak guna?

Kamon la Pok Mus. Demi maruah diri sendiri, maruah keluarga dan maruah parti, takkan la itu pun susah sangat untuk dia buat kot. Benda mudah je Pok Mus oi!!! Kalau maruah diri pun susah sangat dia nak jaga, nak jaga maruah menda kejadahnya lagi!!!
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. dah sememangnye betul nak komen apa lagi.. nak cakap pun tak keluar suara dah.. takebbbeeeerrrr.. pas

    BalasPadam
  2. hanya ANWAR saja yang mampu buat bodoh kata itu bukan dia, malah disokong pulak oleh Presiden PAS....

    kita harap lain kali HADI AWANG jangan main-main bab agama. Walaupun dia tak setuju, tapi biarlah kita jadi macam orang biasa-biasa, POLITIK SUKU, AGAMA SUKU. Bila ingat pandai sangat, kita akan terjebak dalam lembah celaka.

    BalasPadam
  3. apasal kita semua sebok. dia call awek tu memang nak maen pon..kalau bini muda, biasanya sembang-sembang dulu. agak-agaknya dalam teksi lagi awek tu dah berdenyut pantat..jumpa saja terus telan.jang. kangkang puh.. masa mengerang tu kerah kote aku..dia tak buat doggy Bro..sakit pinggang..orang tue..dah 69 tahun..tak isap macam tuan dia..

    BalasPadam
  4. memang betul dia yang dalam video tu..nak nafi cam mana.. terang dan jelas pe muka dia dalam video tu..kesian kat bini dia dapat laki cam tu..jijik wei dah tua lak tu,,takut lah pada allah...taubat lah...neraka sedang menanti ,,takut nya,,

    BalasPadam
  5. tak berbaloilah cikgu pa ..untuk 4 minit sedap anda dapat semuanya.. harap kita semua jauhi zina dan hati2 masuk bilik hotel..

    BalasPadam
  6. orang Pas ni orang politik jer..tak lebih dr tu. orang orang Pas ni bukan orang agama pun. dah terang si Stopa tu buat busuk, masih nak putar belit lg.Petunjuk dr Allah dah dpt tapi masih butahati, inilah orang Pas.

    BalasPadam
  7. assalam..masih ingatkah lagi sebelum ini PAS buat sembahyang hajat minta kebenaran,nak hancurkan BN,ko BN,sekarang allah sikit2 bagi kebenaran kepada PAS..itu pun yang penyokong taksub PAS masih tak sedar..ada akal gunakanlah dengan waras..

    BalasPadam
  8. Solat hajat pas dah makan diri...

    BalasPadam
  9. Itu memang saya cuma batang itu telah diedit dengan saiz yang jauh lebih kecil dan pendek untuk memalukan saya

    BalasPadam
  10. dia yang sedap memantat sibuk nak cabar orang lain pulak bersumpah... lu sembang macam kumbang la tok pa... cibai lu cakap belit2... balik2 besi besi besi... kaum lu sama anak bini lu bodo hati macam besi sudah terang lagi tak nampak... bikin 1 video lu letak muka sapa lu mau wa mau tengok lu orang sembang macam spielberg...

    BalasPadam
  11. kalau main satu jam dah lama saya ngaku ni 7 minit... makan nasi lagi lama

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping