Ahad, April 28, 2013


Kalau dibaca sekali pun sudah mencukupi untuk kita membuat kesimpulan bahawa Si Mahfuz Bean ni dalam cubaan untuk menghina pasukan keselamatan.

Kata dia, pasukan keselamatan sedia ada sekarang ni bertindak secara tidak profesional dan sering melekeh - lekehkan perkara yang ebih serius.
Tegas Mahfuz, jika Pakatan Rakyat memerintah, peranan dan tugas anggota keselamatan akan dinilai dan dikaji semula bagi memastikan mereka benar-benar bertindak profesional dalam menjalankan tugasan mereka.

"Selalunya apabila kes begini berlaku, ada yang memberi alasan kekurangan anggota untuk mengadakan rondaan secara kerap.  

"Jika bilangan anggota menjadi masalah, kami Pakatan Rakyat mempunyai beberapa penyelesaian, antaranya mengambil lebih ramai anggota baru, selain memastikan mereka ditugaskan benar-benar mengikut keperluan rakyat," tegas beliau kepada HaprakDaily.
Wah!!! Bukan main lagi dia ye. da hati nak jadi Menteri Dalam Negeri pulak ke? Hari tu sibuk dia mempertikaikan mengenai Kementerian Pertahanan.

Mungkin inilah akibatnya apabila Si Ketua Penipu tu susah sangat nak umumkan calon - calon Kabinet Bayang puak Pakatan Haramjadah tu.

Disebabkan kegagalan itulah yang membuatkan Si Mahfuz Bean ni meroyan tak tentu arah. Berangan tak sudah - sudah mengalahkan Mat Jenin pulak.

Mungkin, bagi Si Mahfuz Bean tu, pasukan keselamatan sedia ada di Malaysia sekarang ni tak profesional dan sebagainya.

Tapi, negara luar semuanya menganggap pasukan keselamatan Negara Malaysia diantara yang terbaik di Asia Tenggara sampai dapat masuk Discovery Channel.

Yang paling menghairankan, kenapa pulak Si Mahfuz Bean ni nak pertikaikan sebilangan kecil anggota keselamatan Negara dok asyik memantau pergerakan diorang?

Bukan ke selama ini diorang jugak yang dok desak supaya pihak keselamatan berlaku adil dan turut menjaga keselamatan mereka? Sekarang dah terbalik pulak ke?

Nah!!! Hakikatnya, Si Mahfuz Bean ni cuba nak membuktikan kepada rakyat KONONnya pasukan Keselamatan Negara yang ada sekarang ni berat sebelah.

Dia nak tuduh kata pasukan Keselamatan sekarang ni semuanya bodoh dan tak reti buat kerja. Itulah hasrat dia sebenarnya.

Senang cerita macam ni la Mahfuz ye. Lepas ni kalau ada apa - apa masalah, jangan pulak dia datang merujuk dan membuat laporan kepada anggota keselamatan. Pandai - pandai dia la cari orang lain untuk selesaikan masalah dia!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping