Ahad, April 28, 2013


Nah!!! Kan dah kena balun balik. Sebenarnya, manifeto Pakatan Haramjadah di Pahang ni semuanya tak masuk akal beb. Diorang ni setakat pandai berjanji.

Isu tu dah lama dijelaskan kepada rakyat. Tapi, puak - puak Pakatan Haramjadah ni masih lagi cuba nak membohongi rakyat dengan mengulanginya.

Tinggal lagi, apa sangat yang kita boleh buat. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya bukan tahu buat kerja lain. Setakat menipu rakyat tu je yang mampu diorang buat. Maklum la, orang Jahil. Jadi yang kena tipu pun Jahil la jugak!!!

KUANTAN - Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob menasihatkan rakyat supaya tidak termakan dengan janji PAS untuk  memberikan mereka tanah lot rumah sekiranya parti itu menang dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU13) nanti.
    
Katanya, ia hanya berupa janji kosong yang agak musathil untuk ditunaikan kerana Pahang kini hanya mempunyai kira-kira 100,000 hektar atau tiga peratus tanah sahaja yang boleh digunakan daripada 3.6 juta hektar tanah di seluruh negeri.
    
"Yang lain adalah tanah rezab seperti rezab hutan, lombong dan tasik yang tidak boleh digunakan. Rakyat negeri ini pun kini berjumlah 1.5 juta orang dan dengan keluasan tanah hanya 100,000 hektar yang boleh digunakan, adakah PAS boleh berbuat demikian?.
    
"Jadi, orang jahil ini hanya boleh tipu orang jahil sahaja, kalau mereka yang tidak jahil, dia tidak boleh tipu," katanya kepada pemberita semasa menghadiri majlis Perayaan Tahun Baru Cina 2012 anjuran Gabungan Persatuan-Persatuan Tionghua Kuantan di Kuantan hari ini.
Ps: Mungkin puak Pakatan ni janji pada rakyat nak bagi tanah kubur kot. Kalau bagi tanah kubur, memang la cukup!!! 
Categories: , , ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping