Sabtu, April 06, 2013


Itulah hakikatnya. Tak perlu lagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak menafikan perkara tersebut sebab ianya bukan lagi satu perkara yang tersembunyi.

Sekarang ianya dah jadi satu 'Rahsia Umum' dan diketahui oleh ramai pihak. Jadi, tak payah la Pencacai - Pencacai Pakatan nak susah payah mempertahankan pemimpin diorang.

Sebelum ini, diorang tuduh UMNO amalkan Nepotisme. Diorang tuduh UMNO amalkan Kronisme. Walhal, dalam masa yang sama diorang pun buat benda yang sama.

Malah lagi teruk dari itu. Diorang lansung tak nak mengaku walaupun buktinya sudah jelas. Tu pasal la Si Ketua Penipu tu terketar - ketar nak jawab isu tersebut sebelum ini.

Dalam satu wawancara dengan media antarabangsa yang dibuat sejurus selepas Si Ketua Penipu tu bebas dari penjara, dia dah kantoi terang - terangan.

Sampai ke hari ini, amalan Nepotisme dan Kronisme tu cukup kuat dalam PKR. Tengok siapa yang jadi Presiden, Timbalan, Naib dan AJK Pusat PKR tu sendiri.

Semuanya merupakan kaum keluarga dan bekas - bekas pengikut setia Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Presiden isteri, Naib Presiden anak. Tu bukan Nepotisme namanya?

Timbalan Presiden pulak bekas Setiausaha Sulit Si Ketua Penipu tu. AJK pulak bekas pengikut Si Ketua Penipu tu masa jadi Timbalan Perdana Menteri. Itu bukan Kronisme?

Jangan cakap PKR je yang amalkan dasar Nepotisme dan Kronisme ni. Parti lain dalam Pakatan Haprak tu pun sama jugak. Termasuk la PAS.

Dengar khabar, di Kelantan, Si Nik Aziz tu calonkan anak dia sendiri bertanding di Parlimen Rantau Panjang menggangtikan tempat Ketua Muslimat PAS sendiri.

Si Nik Aziz tu letak anak dia kat kerusi tu sebab kerusi tu mudah untuk anak dia menang. Yang Ketua Muslimat PAS tu pulak dia campak ke Jeli, kawasan Tok Pa.

Kenapa dia tak nak anak dia bertanding di Jeli? Takut anak dia kalah? Tapi, kalau korbankan Ketua Muslimat PAS tu boleh pulak ye? Tu bukan bukti Nepotisme ke?

Kalau DAPigs pulak jangan cakap la. Memang dasar Nepotisme tu pun cukup kuat jugak. Tak cukup anak beranak, habis suami isteri sedara mara pun bertanding.

Di peringkat Pusat, Punaisihat DAPigs tu bertanding disamping anak dan menantu dia sendiri serta sepupu sepapatnya. Yang Pengerusi pulak turun dengan anak - anak dia.

Malah di peringkat Negeri pun sama. Pun ada jugak wujud Nepotisme ni. Cuma masa je belum sampai untuk kita dedahkan kepada umum.

Nah!!! Itu sahaja sudah cukup untuk membuktikan kepada rakyat bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang pengamal Nepotisme dan Kronisme yang cukup kuat. 

Dan tak lupa jugak diorang pengamal LGBT paling besar di Malaysia. Pun masih kita nak jadikan diorang ni sebagai Harapan Rakyat ke? Kalau Haprak Rakyat tu boleh la!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping