Isnin, April 25, 2016

Heh! Lama tak baca cerita pasal Budak Suruhan DAPigs ni melalak kat atas pentas. Sekali sekala bila dia menyampaikan ucapan, ingatkan ada la perubahan sikit sejak jadi Pemakan Dedak DAPigs ni.

Tapi malangnya, doktrin DAPigs tu dah cukup pekat mengalir dalam jiwa Budak Suruhan DAPigs ni sampai tahap sanggup dia memalukan Tun Mahathir depan 'Ribuan' penyokong Pakatan.

Dalam ceramah yang dihadiri oleh 'Ratusan' anak muda baru - baru ini, Budak Suruhan DAPigs ni menyatakan bahawa deklarasi yang dibuat bukan sekadar untuk menjatuhkan Perdana Menteri.

Sebaliknya, agenda Pakatan menyertai deklarasi itu adalah untuk mengubah seluruh sistem pentadbiran Negara dan menyinggkirkan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.
Kita bukan sahaja kena buang Najib tetapi kita kena tukar terus BN, kenapa saya kata anak muda kena terlibat, sebab Najib adanya GST, kerana Najib hutang negara meningkat, kerana Najib kos pengangkutan awam naik, subsidi pelajar dipotong.
“Itu sebab suara anak muda ini penting bagi menjayakan Deklarasi Rakyat kerana 60% undi datangnya dari anak muda dan undi ini menentukan halatuju negara sama ada Pakatan Harapan atau BN yang akan perintah negara, sebab itu saya dan rakan-rakan akan terus menghasut untuk anak muda bersama menyokong Deklarasi Rakyat,” katanya.
Nah! Baca betul - betul kenyataan yang dibuat oleh Budak Suruhan DAPigs ni. Dia bukan sahaja menyeru penyertaan anak muda, tapi dia juga berhasrat untuk terus menghasut anak muda ni.

Apa yang pasti, kenyataan Budak Suruhan DAPigs tu ternyata bertentangan dengan agenda yang dibawa oleh Tun Mahathir yang hanya sekadar mahu Perdana Menteri meletakkan jawatan.

Laporan FMT mendedahkan, kehadiran forum deklarasi anjuran Anak Muda Pakatan Haprak ni hanya dihadiri tak sampai 50 orang. Mungkin yang lain semuanya masih tidur kat rumah.

Selain itu, seorang lagi wakil anak muda memberikan pandangan, tuntutan deklarasi yang dibuat ini bukan hanya sekadar untuk memperjuangkan kebebasan Si Ketua Penipu tu sahaja.
"Agenda Deklarasi Rakyat tidak seharusnya meletakkan agenda perjuangan membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim semata-mata kerana itu tidak akan mampu menarik rakyat untuk bersama," lapor FMT.
Kenyataan yang dibuat itu juga bertentangan dengan apa yang telah dinyatakan oleh Wan Azizah sebelum ini. Dalam erti kata lainnya, diorang ni jelas telah meminggirkan Presiden PKR tu.

Nampak sangat yang puak Pakatan Haprak tu hari inidah muak dengan agenda Politik Retorik yang seringkali dilaungkan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu. Apa yang jelas, keluarga Si Ketua Penipu tu dah takde tempat dikalangan anak muda Pakatan Haprak ni!!!
Categories: ,

20 ulasan:

  1. Salah istilah.. bkn Pemakan Dedak DAPigs, yg betoinya Penjilat Najis DAPigs?

    BalasPadam
  2. Najib lagi tak malu, satu dunia sudah kecoh pasal skandal rasuahnya, pemakan dedak masih sibuk memuji PM paling korup ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ckp dgn hidung boleh la......!

      Padam
    2. Skandal rasuah Najib hanyalah mainan politik pembangkang. Jika diminta bukti semua diam. Perlu diingati derma politik 2.6b itu bksn rasuah dan ianya sdh disahkan oleh SPRM yg kini menyebelahi pembangkang.

      Padam
    3. Skandal rasuah Najib hanyalah mainan politik pembangkang. Jika diminta bukti semua diam. Perlu diingati derma politik 2.6b itu bksn rasuah dan ianya sdh disahkan oleh SPRM yg kini menyebelahi pembangkang.

      Padam
    4. Skandal rasuah Najib hanyalah mainan politik pembangkang. Jika diminta bukti semua diam. Perlu diingati derma politik 2.6b itu bkn rasuah dan ianya sdh disahkan oleh SPRM yg kini menyebelahi pembangkang.

      Padam
    5. Skandal rasuah Najib hanyalah mainan politik pembangkang. Jika diminta bukti semua diam. Perlu diingati derma politik 2.6b itu bksn rasuah dan ianya sdh disahkan oleh SPRM yg kini menyebelahi pembangkang.

      Padam
  3. Dunia mana tu? Dunia malaikat ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu donia pusing2 dalam dap punya dalam. itu pukimak dap pi bikin cerita. serupa mak nenek punya mulut..kasi jual cerita mau kasi sabotaj negara sana luar negeri. bikin baik punya skrip mau sabotaj ekonomi negara. nampak satu jalan. 1mdb. cari kelemahan 1mdb. lagi satu ytl najib sudah mau kasi tutup periok nasi. ini madey punya kroni.
      apalagi...kuat punya jarum kasi jalan.
      ini malayu dap...dia orang cuma jilat mana taik dap melimpah kasi licin.

      Padam
    2. itu donia pusing2 dalam dap punya dalam. itu pukimak dap pi bikin cerita. serupa mak nenek punya mulut..kasi jual cerita mau kasi sabotaj negara sana luar negeri. bikin baik punya skrip mau sabotaj ekonomi negara. nampak satu jalan. 1mdb. cari kelemahan 1mdb. lagi satu ytl najib sudah mau kasi tutup periok nasi. ini madey punya kroni.
      apalagi...kuat punya jarum kasi jalan.
      ini malayu dap...dia orang cuma jilat mana taik dap melimpah kasi licin.

      Padam
  4. nampaknya deklarasi rkyat tak akn ke mana dn pakatan harapan semacam tak ada harapan dlm pru akn datang.

    BalasPadam
  5. Pm yg paling korup?? Ke pemikiran ko yg korup?

    BalasPadam
  6. Ubat kolap ada jual di Kedai Sin Seh.

    BalasPadam
  7. Laporan FMT mendedahkan, kehadiran forum deklarasi anjuran Anak Muda Pakatan Haprak ni hanya dihadiri tak sampai 50 orang...haaaa...haaa... 50 orang haa..haaa...FMT lu betul2 la HAPRAK menipu tak habis2..yang blogger ni pun bangang dengar cerita tapi sendiri tak pi tengok berapa ramai yang datang....ni la umno menipu tak habis2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maknanya, laporan FMT tu tak betul la ye? Tapi, kenapa puak Pakatan Haprak percaya sangat dengan laporan FMT ni? Ha... Ha...

      Padam
    2. Maknanya, laporan FMT tu tak betul la ye? Tapi, kenapa puak Pakatan Haprak percaya sangat dengan laporan FMT ni? Ha... Ha...

      Padam
  8. Pakatan harappant*t26 April 2016 12:17 PG

    Apa kaitan DS Najib dgn artikel ni? Macam perangai budak-budak. Mmg budak2 pun penyokong2 pakatan syaitan ni.. Selain usia, samada otak x b'kembang ke saiz dewasa atau organ pembiakan lelaki mereka masih b'saiz biji gajus. Sedikit luahan perasaan.. Haha.

    BalasPadam
  9. Apa salahnya pemimpin atau orang melayu jadi kaya???asyik ornag cina aja yg makam duit haram dan jadi kaya raya..

    BalasPadam
  10. Apa salahnya pemimpin atau orang melayu jadi kaya???asyik ornag cina aja yg makam duit haram dan jadi kaya raya..

    BalasPadam
  11. Apa salahnya pemimpin atau orang melayu jadi kaya???asyik ornag cina aja yg makam duit haram dan jadi kaya raya..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping