Sabtu, April 27, 2013


Seperti yang kita sudah jangka, puak - puak Pakatan Haramjadah ni akan guna apa cara untuk meraih simpati dari kalangan rakyat termasuk mempergunakan Ulama Mesir.

Sebelum ini, tatkala didedahkan kenyataan yang dibuat oleh Imam Masjid Mekah, mereka menempelak BN mengatakan ianya satu tindakan yang tidak beretika.

Namun, persoalannya, adakah tindakan mereka ini 'Sangat Beretika'? Setakat ada gambar Si Ketua Penipu tu jumpa Yusof Qadrawi, habis semuanya dipergunakan.

Yang paling menyedihkan, orang tua macam Si Nik Aziz tu pun boleh kena tipu jugak? Nampak sangat la Si Nik Aziz tu pu buta dari melihat ketamakan Si Ketua Penipu tu.

Setakat jaja surat apa guna beb? Semua orang pun boleh buat surat tu. Suruh budak pandai menaip pun diorang boleh buat. Dipenghujung surat, suruh je dia taip nama "Qadrawi".

Habis cerita. Itu pun masih jugak diorang ada hati nak menipu rakyat? Pun masih jugak diorang jadikan modal sebagai bahan untuk berkempen?

Apa yang jelas, perjuangan mereka ini bukan kerana rakyat. Perjuangan mereka ini hanya untuk individu yang bernama Anwar Ibrahim. Tu sebab nama Anwar disebut.

Berbeza dengan BN, mereka benar - benar berusaha menjaga Kebajikan Rakyat. Mereka benar - benar memperjuangkan keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan Negara.

Setakat nak memperjuangkan seorang individu yang Gila Kuasa dan mempunyai masalah moral yangkritikal macam Si Ketua Penipu tu buat apa! Buat mengabihkan masa je. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
LEMBAH PANTAI: Mursyidul AM PAS, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat petang tadi melancarkan surat terbuka Sheikh Dr Yusuf Al Qaradawi, tokoh Islam terkemuka yang kini Ketua Ijtihad Ulama Dunia.

Peluncuran warkah amanat itu disempurnakan pada majlis yang diadakan di Surau Apartment Pantai Permai, Pantai Dalam, 3 petang tadi.

Program itu dianjurkan calon PKR Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar yang turut hadir sama.

Di dalam surat tersebut, Yusuf Al Qaradawi menegaskan bahawa Anwar Ibrahim paling layak menerajui negara sebagai Perdana Menteri Malaysia. - Haprak Daily
Ps: Setakat surat yang memuji - muji manusia macam Si Ketua Penipu tu nak buat 'Peluncuran' menda kejadahnya. Itu 'Melacurkan' namanya!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Laaaaa betul2 terjadi rupenye spt yg di dedahkan oleh Zulkifli Nordin pasal rancangan PR mjelang PRU13 tmasuk isu pasal akan munculnya surat dr Yusuf Al Qaradawi yg konon2 nya mnyokong Anwar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasal apa baru sekarang baru nak bawa isu qardhawi ini?

      Najib buat lah kerja sikit. Àturkan Qardawi datang sendiri ke Malaysia dan buat appearance dlm tv 1,2, 3 dll. Minta ustaz nasa arrange lah...

      Padam
  2. http://jendelatimur.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Dr Y ni pengundi di Permatang Pauh ke?
    Kalau satu hari nanti setelah dia mengetahui perangai buruk dan keji DSAI, dimana hendak letak muka?
    Tidak pernah berlaku didalam sejarah dunia orang menang undi guna surat sokongan rakyat asing.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping