Isnin, April 22, 2013


Ah! Gila lah! Takkan mungkin pulak petugas - petugas jentera Barisan Nasional sanggup nak bakar bendera sendiri. Jentera BN bukan macam pencacai Pakatan tu.

Semuanya istiqomah melaksanakan tugas dan tanggungjawab masing - masing. Hanya mereka yang kurang jati diri je yang sanggup buat macam tu.

Orang yang tak kental pemahaman dalam perjuangan dah tentu - tentu takkan buat kerja Gila macam tu brader. Hanya orang yang kecewa je yang buat.

Tapi, memandangkan puak - puak Pakatan Haprak tu suka menuduh benda yang bukan - bukan, baik kita sendiri buat 'Pre-empt'. Kalau tidak, alasan yang sama jugak diorang buat.

Bila orang kata diorang yang bakar, mula la diorang bagi alasan yang tak masuk akal. Dan jangan pelik kalau diorang tuduh petugas BN sendiri yang buat kerja tu.

Yang bagi alasan macam budak sekolah tadika pun boleh jadi jugak. Diorang buat la tuduhan kononnya orang lain yang buat dulu. Tapi tuduh pun tak de bukti. 

Buat laporan pun tidak. Jadi, macam mana orang nak percaya dengan dakwaan serta tuduhan yang diorang buat? Setakat pakai air liur je, baik tak payah!!!

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni memang dah ketandusan idea. Tu sebab la diorang terpaksa ambik tindakan biadap macam ni. Diorang  sedar rakyat semakin menolak perjuangan mereka. Tu pasal diorang jadi semakin terdesak!!!

Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. http://prulipis.blogspot.com/

    laporan pilihanraya di parlimen lipis

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping