Jumaat, April 26, 2013


Rasanya, esok ada petugas - petugas bilik gerakan puak - puak Pakatan tu akan keluar meronda kawasan naik kereta mewah seperti BMW.

Mana tidaknya. Diorang semua dah kena beli dengan pihak Barisan Nasional. Kalau setakat kena beli dengan bayaran bawah dari sejuta, baik tak payah beb.

Kalau SH jadi petugas - petugas bilik gerakan tu, dah tentu - tentu SH akan mintak sebijik kereta BMW. Baru puas hati. Setakat dapat dua tiga ratus ni, apa barang.

Bukan ke selama ni puak - puak Pakatan Haramjadah tu tuduh BN suka amalkan rasuah? Jadi, dah tentu - tentu diorang banyak duit. Kalau setakat bayar seratus dua, tak rasa apa.

Jadi, SH nak jugak la tanya Si Khalid Gagap tu. Berapa banyak harga yang dibayar oleh BN untuk beli bilik gerakan Pakatan tu? Ada sampai sejuta?

Kalau setakat pandai cakap je, baik tak payah Khalid oi!!! Tu suruh budak sekolah tadika pun dia boleh cakap macam tu. Pun tak de tergagap - gagap.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri terkedu dengan tindakan beberapa bilik gerakan Pakatan yang ditutup ekoran bantahan - bantahan yang telah dibuat.

Benda ni bukan satu rahsia beb. Tapi ianya dah menular diseluruh Negara. Banyak jugak bilik gerakan Pakatan yang tutup sebab boikot calon yang dinamakan sebelum ini.

Jadi, untuk menutup kemaluan puak - puak Pakatan tu, terpaksa la Si Khalid Gagap ni buat tuduhan kata ada bilik gerakan yang dibeli oleh BN. Setakat buat tuduhan tak de bukti, apa kejadahnya!!! Kena saman kang, Baru Padan Muka dia!!!
JOHOR BHARU: Barisan Nasional (BN) hari ini menyifatkan pembangkang sebagai terdesak apabila menuduh berlakunya ‘pembelian’ bilik gerakan mereka dan menabur wang kepada pengundi sewaktu berkempen.
 
Ketua Penerangan dan Publisitinya, Datuk Ahmad Maslan berkata, membeli bilik gerakan pembangkang bukan cara BN untuk memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) kerana setiap parti komponennya melalui proses demokrasi secara berhemah.
 
"Kita dah tolong dalam banyak cara seperti pemberian subsidi yang kadangkala tidak disedari rakyat, bukan menjelang PRU-13 tetapi sudah lama berbuat demikian. Bukan dengan membeli bilik gerakan pembangkang atau tabur wang semasa kempen.
 
"Ini tuduhan liar, kalau mereka (ahli parti pembangkang) bubar bilik gerakan tiada kaitan dengan BN, dan kalau mahu sertai BN kita persilakan tanpa sebarang syarat," katanya.
 
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas sesi bersarapan bersama penduduk Taman Senai Utama dan Pertubuhan Pemandu dan Pengusaha Teksi Limosin & Kereta Sewa Malaysia (PETEKMA) Kulai, dekat sini hari ini.
 
Beliau mengulas dakwaan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang mengatakan Umno Selangor menjalankan usaha membeli bilik gerakan pakatan pembangkang dan BN menabur wang kepada pengundi sewaktu berkempen.
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping