Ahad, April 21, 2013


Inilah perbezaan diantara yang ada akal dan yang ada otak tapi letak kat lutut. Yang ada akal, sokong secara berhemah. Tapi yang ada otak letak kat lutut pulak?

Semua pakat baring atas jalan raya untuk serah memorandum tetengah malam buat time orang semua tengah cuti umum secara berjemaah. Campur laki pompuan.


Bila kena sergah dengan pasukan keselamatan, menggelupor lari lintang pukang!!! Sampai cermin pun habis dilanggarnya. Diorang yang langgar cermin, lepas tu tuduh orang lain. 

Itu la bezanya akal dan otak yang diletak kat Kepala Lutut!!! Dan sebab itu la diorang beria - ia benar menyokong Si Ketua Penipu tu walaupun dia seorang Kaki Pungkoq!!!
Hari ini semasa penamaan proses penamaan  calon di P44 Permatang Pauh, satu  kumpulam mahasiswa yang dikenali SISWA4U USM turut hadir bagi menyokong calon BN  Dr Mazlan Ismail. 

Mereka membawa banner Better Nation yang mempamerkan wajah calon BN & juga Dato Sri Najib Tun Razak .


Antara Anwar Ibrahim dan Dr Mazlan , ternyata calon BN ini menjadi pilihan mereka yang berimej bersih , sederhana ,dan kuat agama.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Anwar anggap PRU13 macam Festival Filem Malaysia, mentang-mentanglah dia pelakon handal umat Melayu abad ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping