Ahad, April 21, 2013


Nampak gayanya, peluang Si Nurul Izzah ni nak menambat hati penduduk dikawasan Lembah Pantai terus kelam akibat kejahilan dirinya sendiri.

Cuma kali ini, penduduk dikawasan Lembah Pantai tidak mempersoalkan isu menyokong Kebebasan Murtad dikalangan orang Melayu yang telah dilakukan sebelum ini.
KUALA LUMPUR - Tindakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar yang menuntut pembatalan pendaftaran kira-kira 4,000 pengundi di Lembah Pantai menampakkan kejahilan beliau mengenai sejarah kawasan itu terutama perkampungan setinggan. 
Ketua Cawangan UMNO Kampung Kerinchi, Mohd. Yahya Yusop berkata, Nurul Izzah yang baharu lima tahun menjadi wakil rakyat di Lembah Pantai tidak boleh membuat andaian pengundi menggunakan alamat kawasan setinggan yang tidak lagi wujud itu sebagai pengundi hantu. 
Beliau yang turut tersenarai sebagai pengundi hantu menjelaskan, semasa mendaftar, beliau masih tinggal di kampung setinggan itu. 
"Tetapi seiring dengan arus pembangunan, kami telah dipindahkan ke kawasan perumahan seperti Projek Perumahan Rakyat (PPR) dengan pelbagai kemudahan selesa. 
"Walaupun kami tidak lagi menetap di kawasan asal (kampung setinggan), kami masih penduduk Lembah Pantai dan layak untuk mengundi," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.
Tetapi, sebaliknya mereka menganggap Si Nurul Izzah ni Jahil disebabkan dia Buta Sejarah penduduk yang berada didalam kawasan Parlimen sendiri.

Macam mana dia jadi ahli Parlimen kalau orang dikawasan tempat dia sendiri pun dia masih tak kenal? Itu menunjukkan yang Si Nurul Izzah ni memang tak buat kerja. Setakat bercakap dan menipu rakyat je yang dia taunya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping