Jumaat, April 05, 2013


Wah!!! Mungkin tak cukup dengan berpemimpinkan seorang yang suka buat aksi 'Panas' diranjang kot. Tu pasal la Pakatan terpaksa upah pelakon porno.

Semuanya hanya semata - mata nak menghina perjuangan Barisan Nasional yang selama ini telah banyak membantu rakyat diseluruh Negara.

Ini lah taraf mentaliti puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Yang nak diperjuangkan oleh mereka ialah golongan - golongan biadap macam ni.

Mungkin diorang bangga bila ada penyokong yang tak tau malu dan tak de maruah macam ni. Tinggal lagi, apa nak pelik ye tak. Dah pemimpin utama diorang pun tak de maruah, inikan pulak anak - anak buah. Lagi la macam Haramjadah!!!

KUALA LUMPUR 4 April - Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin Abu Bakar akan membuat laporan polis terhadap seorang wanita yang dikatakan telah mengambil gambar dirinya dalam keadaan tidak sopan dan hanya dilindungi oleh bendera BN.

Beliau menyatakan, laporan tersebut akan dilakukan esok namun tidak menyatakan waktu dan di balai polis mana laporan tersebut akan dibuat.

Khairy Jamaluddin melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) turut menyifatkan tindakan Vivian Lee, 24, tersebut sebagai amat biadap.

"Satu tindakan yang amat biadap. Saya tidak terkejut jika beliau seorang penyokong pembangkang yang sengaja mahu sabotaj BN dalam PRU akan datang, kononnya menyamar sebagai penyokong BN yang tidak senonoh dan tidak beradab," katanya menerusi SMS hari ini.

Gambar Vivian yang tidak sopan itu dikongsi oleh banyak pengguna blog dan Facebook. Kebanyakan pembaca mengkritik tindakannya itu.

Vivian pernah menimbulkan kontroversi apabila memuat naik gambar dan video aksi seks dengan teman lelakinya, Alvin Tan Jye Yee, 25, di dalam sebuah blog milik mereka, yang telah dinyahaktifkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) pada Oktober 2012.
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. kerja PKR la tu sapa lagi semua org tahu... kalau pasal SEX, bogel, liwat, main bontot, kangkang, tonggeng, aiskrim semua kerja PKR. UmNO x buat mcm tu, sebab so far xde pun video pasal pemimpin UmnO main bontot, main cipap bini kwn sendiri, main depan belakang, kangkang sampai nampak hutan etc.

    BalasPadam
  2. pelacur kat atas tu mesti lepas memantat dgn apek mana2 tu. biasa la cina nak hidup mewah, pelajaran ZERO so nak kaya cepat JUAL PANTAT lohhh !!!

    BalasPadam
  3. Pelachor tu 10 sen skali langgan....jenis china kafir ahli nuraka..

    BalasPadam
  4. Suara Anak Muda,
    [FB] http://www.facebook.com/photo.php?v=493709470677424

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping