Rabu, April 03, 2013


Apa nak heran ye tak. Dah nama pun puak - puak Pakatan Haramjadah ni jenis manusia yang tak de adap. Jadi, apa nak pelik kalau perangai Si Tipah Koyak ni macam ni.

Mulut bukan sekadar berbau longkang. Tapi bau tangki najis. Haram!!! Disebabkan dia jenis manusia yang tak tau nak hormat orang lain, sebab itulah orang pun tak hormat dia.

Pemimpin macam ni ke yang nak dijadikan sebagai model kepada anak - anak kita kelak? Kita nak anak - anak kita membesar ikut perangai Haramjadah macam ni?

Korang bayangkan la. Kalau sekarang pun diorang boleh bersikap KURANG AJAR dengan penjawat awam, apa pulak yang diorang akan buat kelak? Mungkin lagi teruk dari sekadar herdik dan bagi nama gelaran yang bukan - bukan. Itu ke yang kita nak???



Categories: , , ,

23 ulasan:

  1. keturunan pun kelinggggggggg biasa la. budaya kelinggg tu tetap ade wpun agama islam (islam ke betina koyak mulut rabak ni)

    BalasPadam
  2. tipah oh tipah ko ingat hebat sgt ke setelah marah org mcm tue?? sebenarnya ko dah menunjukkn bertapa biadapnya sikap ko d mata masyarakat...mulut ko xubah mcm loji taik..!!! apa-apa pun tahniah utk brother yg keja kat kaunter tue kerana mampu bersabar....

    BalasPadam
  3. .
    .
    .
    Gambaran jelas perilaku Pemimpin Pakatan Haram.
    Tiada perasaan malu sebagai seorang yg beradap.
    Malah bangga dengan cara meninggikan suara, mengherdik serta ugutan.

    Anak didik fahaman songsang AlJubs. Sememangnya kurang ajar.
    Tolak PKR.

    .

    ..


    ...

    BalasPadam
  4. Jenis keturunan asal hindu/india jd mchm tu la. Kaum ni mmg payah nak hormat insan lain...malu aku orang penang...

    BalasPadam
  5. Salam,

    Kalau dah tahu tak layak dapat kad pengenalan, buat apa nak minta bagi borang... bodoh betul LLB (Lembu) Latipah koyak ni... dia ni dapat LLB dari mana yekkkk!!! third class kot macam Karpal..

    BalasPadam
  6. Form....form ....form.. apa hal ni... kita yg dengar ni pun pening... knp suka sgt krisis..

    BalasPadam
  7. inilah akibatnya salhgunakuasa berlaku dalam pentadbiran..mengapa kamu lihat orang mengamuk aje..sebaborang mengamuk kamu tak lihat ke..inilah menunjukkan kamu semua orang bodoh yang tidak layak memegang jawatan untuk rakyat...

    BalasPadam
  8. kelulusan kepala butuh semua komen kena untuk umno haramjadah aje...

    BalasPadam
  9. Mulut bangsat khas untuk kepala bu..uh anu war. Tak taulah camne rupa mulut sitipahlloya yg kat bawah tu.... lagi buruk rupanyeeeeeee. Betinaa banjingananu war

    BalasPadam
  10. pertuturannya sangat kasar, ini bukan budaya kita, ini adalah budaya koya (khayal...), Ya Allah lindungilah kami dari parasit pemusnah bangsa ini...

    BalasPadam

  11. Kalu aku yang duduk kaunter tu dan lama aku maki balik, bolih siap tanya ; lu sapa, ini aku punya tempat kerja jgn kacau-kacau, mau kacau lu buatlah bersih 4, 5, 6 lu punya sukalaa,

    yang mamat ni satu hal, serupa pondan tak reti bertindak. singsing lengan bagi peninju kat betina mulut longkang selesaikan kes...

    BalasPadam
  12. Dah tua baru nak buat IC? Betul ke rakyat malaysia... import kot.

    BalasPadam
  13. Nak tanya balik sewaktu kalian nak buat IC ada masalah ke..Setiap permohonan mesti lah ikut paraturannya. Kalau tidak mengikut standrad peraturan mesti lah ada masalah sewaktu proses pengeluaran kad pengenalan tu nak dilakukan oleh pihak JPN....Ini ke cara kebebasan bersuara yang dibawa oleh PK..memaki hamun orang dan buat pejabat orang saperti rumah mak bapak dia tanpa rasa hormat..

    BalasPadam
  14. mulut tipa koyak ni sehitam lubang jubor dia gak.."pelacur" politik PR ni wajib diludah mulutnya oleh seluruh penjawat awam..mak bapak dia aku pasti mmg ajar dia ckp beradap masa kecik tp bila dah besar ni aku rasa mak bapak dia pun menyesal sbb biarkan dia hidup..memalukan keluarga dan keturunan dia..

    BalasPadam
  15. kongkek je pukimak ni ramai2

    BalasPadam
  16. .

    ..

    ...

    Pekerti yang rendah sebagai seorang Ahli Majlis MPPJ.
    Gaya & tingkah laku lagi rendah dari jalang.
    Mulut adalah racun.
    Tidak hebat mana kau Latipah. Bertudung tetapi bogel pekerti.
    Jangan bangga dengan tingkah laku mu.
    Kelak menyesal kemudian hari. Sekelip mata Allah SwT mampu tarik.


    ...

    ..

    .

    BalasPadam
  17. ketiak busuk sama macam mulut longkang

    BalasPadam
  18. GUA TABIK SPRINGGG DGN MAMAT YG JAGA KAUNTER...COOL...BIAR PEREMPUAN TU CKP SEORANG MCM ORG GILA...

    BalasPadam
  19. Hidup Abang Kaunter JPN!!! Tahniah kami ucapkan kerana abang berani memalukan Si Tipah Koyak depan orang ramai!!!

    BalasPadam
  20. pompuan ni selalu timbulkan masalah la,mungkin dia ni beranak keluar ikut lubang jubuq kut??tu sebab mulut tak boleh nak cakap elok2....hang egat sama hang tu betina jangan tunjuk maruah hang tu macam betina sundal

    BalasPadam
  21. babi keling betina tua kutuk haramjadah.

    BalasPadam
  22. daripada berpuluh ribu orang india yang tidak bernegara hanya tinggal ratusan saja yang tidak diterima sebagai warga malaysia tentulah ada sebabnya. Mereka ini langsung tidak dapat membuktikan mereka memang benar-benar lahir di Malaysia. Boleh jadi mereka ini lahir di Tamil Nadu dan bukan di Malaysia.Diminta mengemumakan sesaornag yang mengetahui kelahiran mereka di Malaysia pun mereka tidak dapat lakukan.

    BalasPadam
  23. Itu babi Surendran duk belakang tengah kongkek pungkoq dia, sebab tu jadi lagu tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping