Selasa, Mei 14, 2013


Ini pesanan buat Hadi Awang merujuk kepada kenyataan Angkuh yang dikeluarkan sebelum ini mengenai Perpaduan Ummah diantara PAS dan UMNO.

Hadi Awang mengibaratkan hubungan tersebut sebagai 'Menolong Orang Yang Lemas'. Kenyataan itu ditujukan kepada UMNO. Kononnya UMNO ni lemas.

Satu soalan yang SH nak tanya Hadi Awang. Islam menganjurkan ke umat dia meremehkan isu Perpaduan Ummah sampai tahap dia hina orang lain sedemikian rupa?

Kalau Islam membenarkan perkara tersebut, jadi tak salah rasanya kalau orang anggap PAS sebagai sebuah Parti Ajaran Sesat. PAS jugak yang halalkannya.

Mintak tolong Hadi Awang SEDAR DIRI sikit ye. Biar pun UMNO lemas, tapi UMNO masih mahu hulur tangan untuk membantu orang yang SESAT macam PAS.

Hadi Awang ni sedar tak kedudukan dia sekarang ni tidak segagah mana? Dia sedar tak yang pemimpin utama dalam PAS semuanya kecundang belaka?

Dia sedar tak yang tinggal sekarang ni hanya dia dengan budak yang setakat lulus SRP tu je dalam kepimpinan PAS? Dia perasan tak semua tu?

Hadi Awang yang BERCAKAP BESAR tu sedar tak yang PAS sekarang ni hanya ada 21 kerusi je dalam Parlimen berbanding DAPigs ada lebih daripada 30?

Ke Si Hadi Awang ni terlalu ANGKUH dan SOMBONG sampai dia lupa dunia? Dia lupa ke yang dia bukannya hebat sangat sampai nak tunjuk BONGKAK dengan orang lain.

Tolong sedar diri sikit ye. Kalau dalam keadaan sekarang ni, orang Melayu masih lagi tak sedarkan diri dan masih nak tunjuk sombong macam dia, jahanam la jawabnya.

Kalau dia betul nak memperjuangkan Islam, inilah masanya. Kalau betul dia nak jaga Kebajikan Rakyat, inilah waktunya. Kalau bukan sekarang bila lagi?

Macam mana dia nak memperjuangkan Islam kalau Perpaduan Ummah pun dia tolak? Macam mana dia nak jaga Kebajikan Rakyat kalau dengan Kerajaan pun dia nak Sombong?

Dia ingat dia mampu berdiri sendiri ke dalam perjuangan nak memakmurkan Negara? Dia ingat dia mampu ke nak menegakkan Islam tanpa bantuan orang lain?

Pesanan Ikhlas dari SH. Ini bukan masanya untuk sesiapa tunjuk lagak masing - masing. Ini bukan masanya nak tunjuk sapa besar Kepala. Tapi ini masanya untuk kita bersatu.

Kata sahabat SH, dia mahu bersatu bukan atas dasar Kebangsaan. Tapi atas dasar Islam. Nak bersatu atas dasar Islam menda kejadahnya kalau ada orang macam Hadi Awang ni nak tunjuk Besar Kepala!!! Dah la tu, sesat pulak. Pun masih tak sedar diri jugak ke?
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Bila N.ajis sudah diketepikan di Kelantan, gua kira era N.ajis sudah sampai ke penghujungnya. Dulu memang semua maklum Anuwar dan DAP pegang N.ajis supaya orang lain dalam PAS tak boleh beri arahan atau pendapat. Hj. Hadi yang menyokong Kerajaan Perpaduan ketika itu pun kena cantas oleh N.ajis.

    Sekarang N.ajis sudah uzur, Hj. Hadi sudah berkuasa. Tapi mengapa pendirian dia mengenai usaha perpaduan ini tiba2 berubah. Apa dah jadi ni?

    Ada ke puppet master yang mengawal dia?

    Untuk renungan.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. ko pegi ajukan soalan tu kat cicak yg melekat kat dinding umah ko

      Padam
  3. Makan budi kerajaan Malaysia ? ?
    Kau sendiri makan nasik belas kasihan dari Allah SWT.
    Lepas tu tolak hukum Allah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping