Selasa, Mei 14, 2013


Nampak gayanya, persoalan mengenai jumlah pengundi melebihi populasi sesebuah kawasan yang majoritinya Cina masih belum terlerai.

Persoalan itu dikukuhkan pula dengan kehilangan pendatang asing dari kalangan warga Tanah Besar China sejak dua tiga tahun yang lalu.

Sehingga kini, pihak DAPigs masih lagi menutup mulut dan enggan mengulas mengenai perkara tersebut. Adakah mereka benar - benar terlibat? Nah! Sekarang jelas, DAPigs sendiri mula terjerat dalam agenda mereka sendiri. Ingat! Rakyat Malaysia bukannya BODOH macam pencacai Pakatan!!!
Cerita tentang kebanjiran 50 ribu warga China yang masuk ke negara Malaysia sejak tahun 2005 yang dimainkan oleh beberapa blog tempatan telah membuka mata ramai pihak bertanyakan kemana hilangnya mereka sekarang..

Hanya mengunakan pas lawatan sosial warga warga China ini mampu tinggal lama dinegara kita.. Caranya cukup mudah iaitu dengan berkahwin secara kontrak bagi membolehkan warga China memperolehi taraf penduduk tetap..

Pekara ini didedahkan oleh beberapa akhbar tempatan yang mendakwa wanita wanita warga China yang bekerja sebagai GRO masuk ke Malaysia menggunakan pas lawatan sosial. 
Sebaik saja tiba di Malaysia mereka akan dikahwinkan dengan lelaki tempatan yang diupah oleh sindiket untuk mendapatkan taraf penduduk tetap..

Tak hairan jika pengundi cina semakin meningkat setiap kali PRU terutama kali di kawasan bandar, kerana kita sudah kenal pasti salah satu puncanya. 
Bayangkan, peningkatan pengundi cina cukup ketara hingga puluhan ribu majoriti dimenangi oleh pemimpin DAP.

Adakah kemenangan Dap dikawasan bandar mengunakan khidmat wanita wanita GRO dari China ??
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Jabatan Kerajaan yang berkenaan kena bertanggungjawab jangan makan tidur je cukup bulan terima gaji.

    BalasPadam
  2. Sebab tu la KDN yg tegas, cekap n pantas amat penting.

    BalasPadam
  3. Buat depa macam indonesia buat cina depa. siap-siapkanlah passport dan pr, lepas tu boleh berambos. HA HA HA

    BalasPadam
  4. itu pun nak lantik lagi si hisham sebagai menteri kdn? najib, hang nak hancur kan Negara atau hang tak sayangkan umno yang akan lenyap di pru 14? aku dah nak hilang sabar menyokong bn.

    BalasPadam
  5. .
    .
    .
    Persoalan yang timbul ialah mengapa tiada jawaban balas dari puak Pakistan Haram.

    Kita patut curiga kawasan panas Selangor, Lembah Pantai, Bukit Lanjan, Puchong, Damansara, Perak, Pulau Pinang, Gelang Patah serta Permatang Pauh.

    Bukan sahaja puak Cina, malahan Sulu, Indon, Myanmar, Nepal, Vietnam juga mesti diambil kira.

    Perancangan mereka halus serta putar belit. Mana pergi intelligence perisik yang sepatutnya mampu menghidu segala rancangan jahat ini.

    .

    .

    .

    BalasPadam
  6. Gro china tu sechara prinsipnya dijadikan surrogate mothers melalui kahwin contract. Lepas tu beratus ribu anak babi keluar.....boleh mengundi dalan 21 tahon lagi...

    Tengok pandainya nya China...sayang umno dan PDRM tak nampak kemungkinan ini...

    BalasPadam
  7. Tiada undang2 boleh halang orang yang mahu berkahwin.... Adakah kalau orang islam mahu kawin dengan orang asing, kita boleh halang? Tentu tak boleh sebab perkahwinan adalah sunnah besar.. Sebab tu undang2 xboleh halang kalau meereka kawin, walaupun kawin kontrak, siapa tahu mereka kawin kontrak.. Pokoknya memang tak boleh halang sesiapa mahu kawin, kalau ikut procedur,mmg undang2 mana pun x boleh halang..

    BalasPadam
  8. Dakwaan pengundi hantu Bangla hanya mahu mengalih perhatian pihak berkuasa tentang kebanjiran orang cina luar dinegara kita yang telah diberi K/P palsu olih pekerja JPN yang belot atau yang telah dirasuah.Cuba periksa K/P mereka yang mendaftar 5 tahun kebelakangan ini.Sebab itu ramai tidak tahu Bahasa Melayu atau Ingerris.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping