Jumaat, Mei 10, 2013


Alahai Husam! Jangan la jadi 'Sore Loser' sangat. Tolong la matang sikit fikiran tu. Akal jangan letak kat celah kelangkang. Fikiran tu jangan jumud sangat.

Bila dah tak dapat jawatan, mula la dia buat tuduhan yang bukan - bukan. Nampak sangat la yang dia ni sebenarnya berjuang demi untuk merebut jawatan.

Bukan la dia berjuang untuk Islam. Jauh sekali kalau dia nak memperjuangkan rakyat. Apa yang penting bagi dia hanya jawatan sama ada diperingkat Negeri atau pun Persekutuan.

Dalam dakwaan yang dibuat oleh Husam, dia menuduh Rejim PAS Kelantan telah mempergunakan Sultan untuk tidak menyenaraikan dia dalam barisan Exco.

Tidak cukup dengan itu. Husam juga turut mendakwa kononnya Rejim PAS Kelantan telah membuat keputusan tanpa mengadakan mesyuarat terlebih dahulu.

Kenyataan Husam itu telah dibidas oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan sendiri dan menafikan segala tuduhan yang telah dilemparkan terhadap mereka.
KOTA BHARU 9 Mei - Krisis dalaman Pas Kelantan memasuki fasa baru apabila Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah menafikan dakwaan Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa kononnya pelantikan barisan Exco Kerajaan Pas Kelantan yang baharu tidak dibuat dalam mesyuarat parti itu. 
Katanya, satu mesyuarat diadakan pagi Isnin lalu di rumah Pesuruhjaya Pas Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk memutuskan pelantikan Menteri Besar dan barisan Exco yang baharu. 
"Tidak betul (dakwaan Husam), semua keputusan dibuat melalui mesyuarat, kita buat mesyuarat pada pagi 6 Mei di rumah Nik Abdul Aziz dan semua keputusan diputuskan di situ tetapi Husam tidak hadir, sebab apa saya tidak tahu. 
"Nik Abdul Aziz sebut dengan terang dia mahu Datuk Ahmad Yakob menggantikannya sebagai Menteri Besar dan dari segi senarai Exco sebagai mana amalan biasa, kita serahkan kepada Menteri Besar untuk menyusun Kabinet sebab itu pasukan beliau untuk bekerja dan dia lebih tahu siapa yang boleh bekerja dan selesa," katanya.
Nah!!! Tak payah la Si Husam tu nak meroyan tak tentu arah. Semua ni bukan salah orang lain. Tapi salah diri dia sendiri. Dia yang GATAL sangat nak bertanding kat Putrajaya.

Terima aje la padahnya. Orang pun dah bagitau, tindakan Rejim PAS hantar dia ke Putrajaya tu sebab nak pancung di kat Kelantan. Tapi dia yang tak nak dengar nasihat. Sekrang, Baru la Padan Muka Dia!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. husam dah jadi kusam.. buat je perhimpunan, ikut langkah anwar... awak boleh ludah muka orang yang terlibat dengan peguguran nama awak... kan itu amalan parti pembangkan???

    BalasPadam
  2. Ramai muslimah PAS terkesima dgn karisma Hussam ni... Ramai yg sedih dia tiada jawatan dlm exco. Tak ada lagi batu asas baru di kelantan lepas ni. Keh keh keh - RSO

    BalasPadam
  3. Tak dapek balik kampung la eko ni ...

    BalasPadam
  4. Satu penulisan yang mempamirkan tahap kebodohan yang nyata. Dua perenggan terakhir adalah berlawanan antara satu sama lain, sekali kata Husam gatal ke Putrajaya, lepas tu kata Husam dihantar oleh PAS ke sana, alahai ameno, bila la korang nak cerdik sikit.

    BalasPadam
  5. Husam adalah seorang pemimpin yang baik. ...jangan lah cantas beliau...

    BalasPadam
  6. sebab husam sapu jamnapari kot....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping