Berita Pahang

Selasa, Mei 07, 2013


SH dah cakap dah sebelum ini. Memang wujud hasrat puak - puak Rejim PAS Kelantan tu nak menganiaya Si Husam ni sebenarnya. Ada udang disebalik batu.

Jika tidak, kenapa pulak Si Husam tu dihantar nun jauh ke Putrajaya untuk bertanding di kerusi Parlimen? Apa, dah tak de kerusi dalam Kelantan ke yang dia boleh pilih?

Nampak sangat ada 'Tangan - Tangan Ghaib' yang mahu melenyapkan pengaruh Husam di Kelantan. Dan mungkin sebab itu dia tak dilantik jadi Exco.

Kalau tidak, apa alasan mereka untuk tidak memilih dia semula? Kenapa dia tidak dijadikan sebagai Timbalan Menteri Besar memandangkan kedudukan dia sebelum ini?

Adakah hanya sebab mereka nak memberi laluan kepada menantu Nik Aziz untuk meneruskan Legasi keluarga Mursyidul Am tu?

Nah!!! Sekarang siapa yang amalkan Nepotisme? Siapa yang amalkan Kronisme jika bukan puak - puak yang pernah menuduh itu sendiri?

Sesungguhnya Allah Maha Besar dan Maha Berkuasa. Segala yang berlaku di dunia ini adalah didalam KetentuanNya. Akhirnya, belang mereka sendiri sudah terdedah. 

Pun lagi diorang nak bagi alasan yang bukan - bukan? Sudah - sudah la menipu rakyat ni. Rakyat pun dah sedar. PAS hanya dijadikan Kuda Tunggangan DAPigs untuk meraih undi dari orag Melayu. Itu je. Tak lebih dan tak kurang dari itu!!!
Datuk Husam Musa tidak dilantik semula sebagai Exco kerajaan negeri Kelantan di bawah kepimpinan Menteri Besar baru Datuk Ahmad Yakcop.

Husam yang juga merupakan Naib Presiden PAS tewas di kerusi Parlimen Putrajaya akan tetapi berjaya mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Salor.

Beliau menjadi Exco kerajaan negeri Kelantan selama dua penggal sebelum ini bermula pada 2004.

Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini menyerahkan jawatan Menteri Besar Kelantan kepada timbalannya Ahmad, menamatkan pemerintahannya selama 22 tahun di negeri tersebut.

Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah dilantik sebagai timbalan menteri besar Kelantan untuk mengambil alih jawatan Ahmad.
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Balasan si TAMAK dan si PENIPU bernama Husam Kambeng. Ko xselamatlah HUSE oii.. byk seleweng.

    BalasPadam
  2. BOIKOT KEDAI MAKAN RAKYAT KELANTAN,
    UTAMAKAN KEDAI MAKAN RAKYAT TEMPATAN.

    BalasPadam
  3. kemungkinan besar dia ada kes. sebelum malu, lebih baik lucutkan jawatannya. lagipun, husam geng erdogan dan kuda anwar.

    BalasPadam
  4. tukar nama kepada KUSAM Bin MUSANG. Muka tutp dengan kotak dan hanya keluar malam je supaya orang tak kenal dan tak nampak muka kau.Selamat bekambing ..

    BalasPadam
  5. Patut pong, dok nipu sana-sini, lepasni juat minyak kot atau ternak mkambing jmanapari atau tidur bawah jambatan ko.

    BalasPadam
  6. jangan terkejut nanti husam balas balik dengan serangan yg mengakibatkan pas terduduk, mesti dia balas dendam punya.

    BalasPadam
  7. tak yah la nak laga-lagakan kami org2 klantan...apa2 yang berlaku kami prcaya pd ketentuan takdir...apa ya tg kami ajar..insya allah itulah yang akan kami amalkan sebelum mati mengadap tuhan.

    BalasPadam
  8. ayoi.... ini lebal malang oooi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping