Isnin, Mei 13, 2013


Halamak Husam!!! Apa benda yang engkau mengarut tak tentu arah ni? Cuba cerita sikit, apa masalah engkau yang sebenarnya? Dah sakit otak dah ke?

Rasanya, Si Husam ni sakit otak dah lama beb. Mungkin sejak kebelakangan ini, penyakit dia tu bertambah kronik. Nak pulak bila tak dilantik jadi Exco.

Tetiba pulak Si Husam ni nak sibuk - sibuk mempersoalkan kenapa Datuk Seri Najib tak 'ditendang' dari jawatan Perdana Menteri seperti Pak Lah.

Alo brader! Yang engkau sibuk sangat dengan BN ni pasal apa? Kalau nak tendang, pergi tendang pemimpin engkau sendiri dulu la!!! Jangan sibuk dengan parti orang lain.

Kalau nak ditendang, tendang dulu Si Ketua Penipu bernama Anwar Bin Ibrahim tu. Dia punya pasal la PKR hilang satu kerusi dalam Parlimen.

Tak pun, tendang dulu Hadi Awang kerana menyebabkan PAS hilang dua kerusi Parlimen. Atau pun, dia tendang semua pemimpin PAS Kedah sebab hilang kuasa kat sana.

Yang nak sibuk - sibuk pasal parti orang lain ni kenapa? Nampak sangat la yang Si Husam ni sebenarnya dah terdesak. Nama dia semakin hari semakin hilang.

Malah, pengaruh dia di Kelantan pun telah berjaya dihapuskan oleh puak - puak Rejim PAS Kelantan. Kiranya, dia angin la sebab dia sendiri yang kena 'TENDANG'!!! 

Disebabkan dia kena TENDANG dengan Rejim PAS jugak la yang membuatkan dia cuba nak melaga - lagakan Datuk Seri Najib dengan Tan Sri Muhyiddin.

Tak dinafikan beb. Dua orang teraju utama dalam Barisan Nasional ni sudah mula menjadi halangan kepada Pakatan Pembangkang.

Jadi, tak heran la kalau orang macam Si Husam ni boleh panas punggung dan terasa diri dia seperti diancam. Maklum la, orang yang kena TENDANG dek parti sendiri la katakan. Itu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!!
KOTA BHARU: Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa mempertikaikan kenapa Datuk Seri Najib Tun Razak tidak ‘ditendang’ dari jawatan Perdana Menteri.
Ini berikutan pencapaiannya dalam Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU-13) lebih lemah berbanding prestasi Tun Abdulah Ahmad Badawi pada 2008 dahulu.
Husam yang juga Adun Salor mendakwa dahulu pemimpin Umno ‘tendang’ Pak Lah daripada menjadi Perdana Menteri kerana pencapaian BN yang lemah pada PRU12.
“Namun hari ini pencapaian Najib lebih lemah dari Pak Lah. (Oleh itu) kalau dulu Pak Lah ‘ditendang’, kenapa Najib tidak ditendang?” soal Husam.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. dia yang dah kena tendang kenapa pulak nak suruh orang lain pun kena tendang.Nak sangat tendang, tendang ajelah si aljuburi tu.Dia kan kalah takkan tak nak mengaku lagi.

    BalasPadam
  2. Yg ini aku sokong Husam memang betul cakap dia. Kalau Melayu nak ada masa depan memang semestinya Najib di tendang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping