Khamis, Mei 23, 2013


Sebaik - baiknya, SH nak berpesan kepada Si Mahfuz Bean tu supaya dia suruh 'kader - kader' dia tolong bacakan artikel dibawah ni untuk dia.

Bukan apa. SH takut nanti dia tersalah anggap pulak dengan apa yang nak disampaikan. Maklum la. Orang yang setakat LULUS dalam SRP ni memang suka salah anggap. Janga la dia ingat dia 'CERDIK' sangat!!!
Jumlah sambutan Himpunan Black 505 di Kompleks Pas Kota Sarang Semut,  yang terlalu sedikit berbanding jumlah rakyat Kedah memberi gambaran bahawa majoriti rakyat menolak budaya liar yg cuba dibawa oleh Anwar dan pembangkang. Rakyat sudah menggunakan  haknya untuk memilih Kerajaan yang mampu membawa perubahan besar kepada  negeri  Kedah.

Tumpuan kerajaan negeri yang dipilih oleh majoriti  rakyat sekarang ialah  untuk memenuhi  segala akujanji dalam tempoh lima tahun akan datang dan memenuhi ikrar melakukan transformasi menjana pembangunan yang bermanafaat untuk seluruh rakyat tanpa mengira fahaman politik atau latarbelakang .  

Sehubungan dengan itu saya mengajak rakyat untuk mengalih tumpuan untuk turut sama menyumbang serta memainkan peranan menjadi sebahagian dari kejayaan merubah pencapaian Kedah menuju kemajuan.   
Pakatan sepatutnya menolak semua keputusan Pru13 termasuklah di negeri yang mereka menangi.  

Saya  cabar pakatan untuk  melepaskan  tampuk pemerintahan di Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan sekiranya  masih  tidak boleh menerima  keputusan Pru13 yang lalu.

Jangan kelirukan rakyat dengan memanipulasikan  isu undi popular. Tidak  wajar untuk  mereka memaksa  Kerajaan Barisan Nasional  berundur   sedangkan mereka  sendiri  tidak  mahu berundur  di Negeri-negeri yang dimenangi. 

Saya juga menyeru Anwar serta konco-konconya dalam pembangkang agar  segera insaf serta tidak menjadi batu penghalang kepada hasrat rakyat yang dahagakan pembelaan dalam erti kata sebenar bukannya sekadar membazir masa menerusi perhimpunan yang merosakkan keharmonian serta mencalar imej negara khususnya  negeri  Kedah yang aman damai.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Pemimpin pembangkang memang dah tahu cuba membuat provokasi yang berbagai. Tetapi yang BODOH ulang BODOH adalah pengikut mereka yang tak dak akal ikut sama. Sendiri boleh fikir sistem demokrasi di Malaysia adalah menang majoriti. Kalau bodoh pun jangan sampai diperbodohkan.

    BalasPadam
  2. Entah le! aku tengok muka MAMPUS ni, naik loya, muka tak berseri langsung, agak hati yang busuk tu bawa ke muka dia, berserabut, selekeh. Macam mana orangpokok sena bolih pilih manusia ini. tak berseri langsung.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping