Rabu, Mei 08, 2013

 
SHAH ALAM: Rakyat Selangor dijemput hadir ke majlis kesyukuran atas kemenangan Pakatan Rakyat (PR) Selangor yang akan diadakan di Dataran Kemerdekaan Shah Alam pada Khamis malam, 9 Mei ini.

“Sebagai tanda terima kasih kita menjemput rakyat ke Dataran Kemerdekaan pada Khamis malam ini, 9 Mei untuk satu majlis kesyukuran sederhana dan ceramah,” ujar Pengerusi Pakatan Rakyat Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dalam sidang media di sini hari ini.

Menurut Abdul Khalid lagi, selain menyediakan jamuan sederhana, satu ceramah juga diadakan.
Ps: Tak sampai pun seminggu, puak - puak Pakatan tu dah mula nak berkempen semula? Nampak sangat diorang ni memang suka berpolitik.

Orang lain semua dah mula buat kerja. Jaga Kebajikan Rakyat. Ini tidak. Diorang sibuk nak buat Majlis Kesyukuran.

Bila cerita pasal ada jamuan ni, teringat pulak 'Majlis Kesyukuran' yang dibuat oleh Terasa Cork lepas menang tahun 2008.

Rasanya, korang pun masih ingat lagi kot apa yang dihidangkan oleh Si Terasa Cork tu? Kalau tak ingat tengok gambar dibawah. Jangan ada pulak diorang hidang kat Majlis Kesyukuran nanti sudah la!!!

Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. kate keputusan pru nie xsah...tp wat kenduri plak...dasar penipu punye pr...kalo menang betol kalo kalah tipu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha betul tuh. Mmg dasar penipu. Org selangor yg masih sokong dia orang mmg suka boss penipu. Takyah lah nak simpati kat dia di selangor lagi. Elok kerajaan bagi bantuan kat rakyat sabah dan sarawak yg masih mengenang jasa kerajaan.

      Padam
  2. Aku kesian ngn rakyat selangor yg hidup susah, aku rasa diorang ni yg mgundi utk BN dgn harapan nasib akn terbela, tapi apa kn daya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul terutama ibu tunggal dan mana2 rakyat yg tak terbela dan hidup susah. Mmg sedih lah.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping