Rabu, Mei 08, 2013


Memang sah!!! Tak payah kita nak ragui lagi yang Si Ketua Penipu tu memang layak memegang gelaran KETUA PENIPU. Itu yang pasti beb.

Nasib baik la dia tak menang jadi Perdana Menteri Malaysia. Kalau tidak, habis satu Malaysia ni kena kencing dek Si Ketua Penipu ni.

Mana tidaknya. Dia berjanji macam - macam. Nak turunkan harga minyak la, nak hapuskan PTPTN la, nak hapuskan tol la. Macam - macam janji yang dia dah buat.

Tapi janji pada diri dia sendiri pun dia tak mampu nak laksanakan. Macam mana dia nak laksanakan janji - janji lain? Tu pasal la orang gelarkan dia sebagai Ketua Penipu!!!

Bukan datang dari mulut orang lain. Bukan ada pihak yang buat desakan. Tapi dia sendiri yang cakap dia nak bersara selepas PRU 13 andaikata tak berjaya rampas Putrajaya.

Sekarang, dah macam - macam pulak alasan yang keluar. Sebelum ni, dia kata nak selesaikan isu penipuan SPR. Kemudian dia jadikan DAPigs sebagai sandaran.

Terkini, dia jadikan kepimpinan PKR sebagai alasan untuk dia tak menunaikan janji. Pun masih orang tak nampak jugak ke? Kesimpulannya mudah. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!! Itu memang dah tak dapat nak diubah!!!
SHAH ALAM: Penganalisis politik, Dr Noor Sulastry Yurni Ahmad berpendapat keputusan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengubah fikiran untuk tidak bersara adalah didorong oleh keraguannya terhadap siapa yang berpotensi untuk menggantikan peranannya di dalam PKR.
 
Beliau yang berpendapat Anwar amat sesuai menceburi bidang akademik berkata, Anwar ragu-ragu samaada penggantinya mampu menggalas tanggungjawab itu walaupun Timbalan Presiennya, Azmin Ali dan Naib Presidennya, Nurul Izzah disebut-sebut sebagai berpotensi untuk mewarisi kepimpinan parti.
 
“Dalam konteks apabila Datuk Seri Anwar membantutkan hasratnya untuk berkecimpung dalam bidang akademik yang saya sendiri berpandangan beliau memang amat sesuai untuk menceburi bidang akademik kerana beliau seorang ilmuwan.
 
“Jadi apabila beliau membuat keputusan untuk tidak meneruskan hasratnya untuk bersara, sebab saya rasa ada orang yang boleh mengambil alih seperti anaknya ataupun saudara Azmin Ali yang boleh menerajui PKR itu. 
 
“(Jadi) Nampak mungkin ada sedikit keraguan pada beliau..mungkin juga diakibatkan oleh pucuk pimpinan dalam PKR itu sendiri tidak meyakinkan beliau untuk bersara lebih awal,” kata pensyarah Kanan Fakulti Sastera dan Sains Sosial Universiti Malaya (UM) itu ketika dihubungi Antarapos hari ini.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. RENUNGAN ...UTK PAK SHEIKH

    UDAH..UDAHLAH PAK SHEIKH.
    USIA SEMAKIN LANJUT...RUMAH KATA PERGI ,KUBUR KATA
    MARI ... BAWA BERTAUBATLAH SEMENTARA MASIH BERNYAWA.
    JANGANLAH JADI PENGKHIANAT KEPADA AGAMA,BANGSA DAN NEGARA ... DOSAMU TERLALU BESAR .

    BalasPadam
  2. bila nak berambus ke eropah? enko cakap je eropah tak hingin terima ko..

    BalasPadam
  3. Syarat nak jadi pensyarah mesti ada Phd bukan hanya boleh bercakap kosong. Universiti di europah mana yang sebodoh itu sudi menerima calon yang tiada kelulusan dan kualiti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping