Rabu, Mei 01, 2013


Hah! Sebab apa pulak SH letak tanda soal dihujung tajuk artikel ini? Sebab ianya menjadi satu benda yang pelik. Kenapa pulak Si Rafizi Jambu tu nak disaman sebab Fitnah?

Bukan ke itu memang kerja yang dia buat selama hari ini? Jawatan dia selepas kena pecat dari Petronas ialah Memfitnah Orang. Dah memang itu tugas hakiki dia.

Mungkin masa di London dulu pun, dia ada ambik subjek sampingan yang mengajar cara - cara nak fitnah orang ni kot. Sebab memang tak dinafikan. 

Fitnah dan Rafizi tak boleh dipisahkan. Macam irama dan lagu, ibarat aur dengan tebing. Malah, sikit hari lagi orang akan bagi sinonim kepada perkataan Fitnah = Rafizi.

Tak percaya korang tunggu la nanti. Hakikatnya, cubaan Si Rafizi ni buat dakwaan terhadap lawan dia di Parlimen Pandan sebab dia tak mampu nak tawarkan apa - apa kepada rakyat.

Dia tak mampu nak buat kerja khidmat masyarakat untuk mereka. Dia tak mampu nak turun padang dan tolong menyelesaikan masalah rakyat.

Apa yang dia mampu buat hanya berdiri diatas pentas dan melayang - layangkan beberapa keping kertas sambil menabur fitnah terhadap orang lain. 

Dia ingat, dengan cara itu, semua masalah rakyat akan selesai. Dia ingat, dengan cara itu, harga minyak akan turun, tol akan dapat dihapuskan dan harga kereta akan jadi murah.

Si Rafizi tu lupa bahawa rakyat bukan mahu pemimpin yang hanya pandai bercakap. Tapi mereka mahu pemimpin yang pandai buat kerja.

Setakat pemimpin yang pandai melayang - layangkan surat sambil menabur fitnah terhadap orang lain, boleh blah!!! Orang macam ni tak layak jadi pemimpin.

Sebab apa? Satu, surat yang dilayangkan oleh Rafizi tu katanya dari Majlis Peguam yang telah mengenakan tindakan disiplin terhadap calon BN bagi Parlimen Pandan.

Semua orang tau yang Majlis Peguam hari ini telah dibeli oleh puak - puak Pakatan melalui satu pengundian yang lansung tak dilaksanakan secara telus.

Itu semua Peguam tahu ceritanya. Ahli Majlis Peguam yang ada hari ini semuanya boleh dipertikaikan. Mereka semuanya Pro Pakatan. 

Jadi, tak heran kalau diorang sanggup keluarkan surat untuk memburuk - burukkan pemimpin Barisan Nasional. Ianya tak perlu dipertikaikan lagi.

Maka kesimpulannya, memang Si Rafizi Jambu tu layak untuk disaman oleh calon BN bagi Parlimen Pandan tu demi untuk menyelamatkan rakyatdari hidup sengsara dimasa akan datang. Kaki Fitnah macam Si Rafizi ni elok duduk dalam jamban je!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Rafizi, bila kami boleh jumpa IZZAHHI lagi? Tak puas la........



    ___penyokong tetek totok pkr____

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping