Selasa, April 30, 2013


Ini la yang kata 'Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong - Sorong' ni. Orang tak nak, diorang pulak yang sibuk buat spekulasi yang bukan - bukan.

Sebelum ni puas la pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah tu mendabik dada dan berbangga kononnya Tan Sri Musa Hassan dah sertai Pakatan.

Diorang puas la cerita dan mengembar gemburkan cerita pasal Tan Sri jadi anggota Majlis Penasihat Keselamatan PR. Walhal, dia hanya jadi penasihat je.

Bukannya Tan Sri masuk PKR. Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni tak sedar yang mereka sedang disindir oleh Tan Sri secara sinis.

Memandangkan tak de orang dalam Pakatan yang dapat memastikan tiada sebarang kekecohan yang bakal berlaku pada 5 Mei nanti, maka Tan Sri menawarkan diri.

Tan Sri tau bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya mampu untuk mewujudkan keadaan kecoh tatkala menjelang hari pembuangan undi nanti.

Kita sendiri boleh lihat bagaimana kekecohan itu berlaku sewaktu pemilihan parti PKR sendiri. Bukan setakat kecoh biasa je. Habis kerusi semua terbang melayang.

Jadi, untuk memastikan perkara itu tidak berlaku, Tan Sri Musa Hassan terpaksa menawarkan diri bagi menjamin keselamatan semua pihak.

Kalau nak harapkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu bagi jaminan, tak de sapa pun yang akan percaya. Semua orang tau, puak - puak Pakatan tu semuanya kaki penipu.

Tambahan pulak, pemimpin Pakatan Haramjadahtu sendiri pun suka buat kecoh tak tentu arah walau dimana sahaja mereka berada. 

Tak kira ditempat awam ke, di tempat tertutup ke, waima dalam Masjid sekali pun diorang boleh timbulkan kekecohan. Inikan pulak di tempat pembuangan undi nanti.

Maka, tak payah la puak - puak Pakatan Haramjadah tu bangga sangat bila Tan Sri Musa Hassan tawar diri nak jadi penasihat kepada MPKPR tu. Tan Sri tawar diri sebab semua pemimpin Pakatan tak boleh pakai!!! Jadi, jangan la diorang 'songeh' pulak!!!
KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan pada Selasa menafikan dakwaan pakatan rakyat beliau menyertai parti itu, dan menganggotai Majlis Penasihat Keselamatan Pakatan Rakyat (MPKPR).
Musa menegaskan beliau hanya memberi nasihat keselamatan dari semasa ke semasa apabila diminta oleh parti itu atas kapasitinya berdasarkan pengalaman beliau dalam bidang keselamatan.
"Saya hanya diminta untuk beri nasihat keselamatan, jika diperlukan, dan bukan terlibat secara rasmi dalam majlis keselamatan mereka," katanya.
Pada Isnin, media melaporkan Musa menyertai MPKPR sebagai penasihat berikutan beberapa insiden keganasan politik sejak kebelakangan ini.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Bukan mudah untuk main main tarik hidung dengan orang orang professional...

    BalasPadam
  2. Perasan sangatlah Musa Hassan nak joint mereka. Hari tu punyalah kutuk dia.

    BalasPadam
  3. Pakatan haramjadah ni memang mengamalkan prinsip undang2rimba.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping