Rabu, Jun 12, 2013


Ini la yang orang kata 'Tua Kutuk Tak Sedar Diri' ni. Dah menang pun masih lagi dia nak mempertikaikan itu dan ini. Tak bersyukur lansung dia dah menang tu.

Walaupun Si Mahfuz Bean ni kekal menjadi Ahli Parlimen Pokok Sena, dia jugak telah dilantik menjadi Pesuruhjaya Negeri Kedah setelah PAS gagal mempertahankannya.

Itu semua bukan salah orang lain. Sebaliknya salah PAS sendiri. Nak pulak buat Si Mahfuz Bean ni secara peribadi. DIa jugak yang tak nak pikul tanggungjawab.

Sepatutnya , sebagai seorang pemimpin yang ada jawatan tinggi dalam parti, Mahfuz perlu bersama - sama dengan kepimpinan PAS Negeri mempertahankan Kedah.

Malangnya, Si Mahfuz Bean ni awal - awal lagi dah angkat bendera putih dan enggan memberikan kerjasama dengan kepimpinan PAS Kedah dalam semua hal.

Itu sahaja sudah dapat membuktikan bahawa Si Mahfuz Bean ni memang seorang pemimpin yang tidak amanah dan tidak bertanggungjawab. 

Macam mana orang boleh pilih dia jadi wakil rakyat? Itu satu persoalan yang terus menjadi tanda tanya. Mungkin hanya orang Pokok Sena je yang boleh jawab.

Sekarang Si Mahfuz Bean tu bangkit pulak isu mengenai Ketelusan SPR dalam isu persempadanan semula yang hendak dibuat selepas PRU 3.

Mahfuz melihat perkara itu penting namun masih jugak mempersoalkan isu itu kerana kepimpinan atasan SPR tidak telus. Itu yang buatkan kita pelik.

Kalau kena pada orang lain, dia pertikai. Tapi, bila kena pada batang hidung dia sendiri, dia buat - buat tak tau pulak? Heran betul budak lulus SRP ni ye tak.

Kata Mahfuz, sepatutnya SPR menumpukan kepada 8 tuntutan yang dibuat oleh BERSIH sebelum Pilihan Raya dijalankan sebelum ini.

Alamak ai Mahfuz! Sebab SPR dengar tuntutan BERSIH tu la yang diorang guna pakai dakwat kekal. Tapi dakwat kekal tu pun Pakatan masih jadikan bahan pertikaian.

Orang dah kata dakwat kekal tu tak relevan dan tak wajar diguna pakai. Yang diorang sesak jugak nak guna dakwat kekal tu menda kejadahnya?

Itu sahaja sudah dapat membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni sengaja nak mencipta isu. Hakikatnya, diorang sendiri tau dakwat kekal tu ada masalah.

Tapi, apa boleh buat ye tak. Dah memang jenis manusia suka buat cerita yang bukan - bukan. Tak de cerita, diorang reka - reka la supaya dapat terus menghasut rakyat membenci pihak Kerajaan!!! Itu je tujuan diorang pun!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. SiMr Bean ni bukannya tak nak bertanggong jawab tapi dia tak tau apa yang dia kena buat sebab lulusan pun tahap SRP sedangkan ada diantara AJK PAS Kedah dari kalangan bijak pandai..nanti dia kena sembur lak dalam mesyuarat kalau apa yang dia lakukan tu tak betul..

    BalasPadam
  2. Dah memang digunakan otak utk memerah menipu..cari idea aje..jika dlm masjid guna dalil menghalalkan semua perbuatan..luar masjid lagi hebat..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping