Selasa, Jun 11, 2013


Bagai jatuh ditimpa tangga pulak Si Husam Kambing ni ye. Lepas satu satu musibah menimpa membuatkan Si Husam Kambing lebih terseksa.

Sudah la dia kalah di Putrajaya. Lepas tu nama dia gugur pulak dari nak menjadi Exco Rejim PAS Kelantan. Sekarang, kalah pulak dalam kes saman fitnah.

Mungkin itulah Khifarah yang Allah berikan kepada Si Husam ni agar dia dapat menerima hidayah. Tapi, semua tu terpulang la kepada Si Husam tu ye tak.

Mungkin disebabkan dia kuat sangat tabur janji kosong dan bagi harapan palsu kepada rakyat, maka musibah pun menimpa diri dia. Siapa tau ye tak? Allah Maha Berkuasa.

Sama ada dia nak anggap perkara tu sebagai khifarah Allah atau sebaliknya, terpulang la. Sebab Hidayah Allah ni hanya untuk orang yang benar - benar ingin melihat. Kalau orang tu dah buta, memang dia tak dapat apa - apa la!!!
KUALA LUMPUR 11 Jun - Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan, Datuk Husam Musa hari ini kalah dalam saman fitnahnya untuk menuntut ganti rugi berjumlah RM10 juta daripada syarikat akhbar The New Straits Times Press (M) Bhd. dan empat yang lain. 
Keputusan itu dibuat oleh Pesuruhjaya Kehakiman, Lee Heng Cheong di kamar beliau di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini. 
Peguam Dr. Zulqarnain Lukman yang mewakili Husam memberitahu pemberita, mahkamah itu berpendapat pihaknya telah gagal membuktikan kes. 
Ini kerana menurut Zulqarnain, mahkamah berpendapat artikel itu lebih berbentuk pujian kepada Husam dan bukannya memfitnah beliau.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Sebenarnya dia yang tukang fitnah....Bayarlah kos RM20K aje ..Jual kambing 20 ekor bolehlah bayar....!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping