Rabu, Jun 12, 2013


Hebat Si Mahaberuk ni rupanya. Sekali dia keluarkan kenyataan, terus terduduk orang PAS dibuatnya. Habis semuanya dia belaka. Maklum la. Mahaberuk la katakan.

Tinggi sangat ilmu Si Mahaberuk tu untuk orang PAS tenyeh. Tu pasal la diorang pun semua Pakat Angguk Saja. Dah memang itu je kerja yang PAS mampu buat sekarang ni. Nak perjuangkan Islam, semuanya dah kena buang dalam longkang!!!
 
Sesuatu yang perlu diambil ingatan, sikap sesetengah golongan di dalam pembangkang yang sering membuat kenyataan "BODOH" hingga tak masuk akal. Malah mereka ini sering menjadi agama sebagai dalil bagi menghalalkan kenyataan bagi meyakinkan pembaca waima rakyat sekaligus.

Penyakit ini umpama menjadi wabak yang tak dapat dibendung khusus di dalam PAS. Gelaran "ustaz anugerah " berasaskan pakaian serban dan berjubah beserta janggut sekelumit maka kenyataan dikeluarkan umpama fatwa; tak boleh ditegur hingga boleh dijatuh hukum "berdosa" dan boleh masuk neraka.

Wabak telah menjadi barah dalam PAS. Tambahan pula golongan syiah telah menyusup masuk ke dalam Parti PAS hingga tak terbendung lagi hingga mempengaruhi ahli-ahli PAS yang penganut Ahli Sunnah Wal Jamaah. 

Khalid Ismath, penganut Syiah adalah contoh yang merosakkan hingga virus syiah dah merebak dalam diri, mempersendakan Rasulullah SAW menjadi perkara biasa. Khalid Ismath yang hilang harga diri berlawak dengan diri nabi dan peristiwa israk dan mikraj.

Sekiranya perkara yang sebegini tidak diambil tindakan penguatkuasa, ditakuti akan berjangkit kepada golongan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Namun, apa yang pasti, "amaran" adalah budaya penguatkuasa Malaysia yang paling "popular" bahkan yang pernah ditangkap pun hanya diambil "kenyataan" dan dilepaskan dengan alasan biasa "tiada cukup bukti" sebagai mengaburi mata rakyat bahawa tindakan sudah diambil.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Dia tak pernah baca terjemahan Al-Quran Surah Al-Israa ayat 1 -
    [1]
    Maha Suci Allah yang telah menjalankan hambaNya (Muhammad) pada malam hari dari Masjid Al-Haraam (di Makkah) ke Masjid Al-Aqsa (di Palestin), yang Kami berkati sekelilingnya, untuk memperlihatkan kepadanya tanda-tanda (kekuasaan dan kebesaran) Kami. Sesungguhnya Allah jualah yang Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui.

    ALLAH KNOWS BEST

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum wmt,
    Janganlah mengharapkan PAS untuk membela dan meperjuangkan Islam.
    Pas sekarang bukan macam dulu. Perjuangan mereka dah jadi kalut dan sesat antara jawatan di dunia dgn beramal kebajikan kerana Allah.

    Semua ini terjadi setelah puak Amwarinas menguasai kepimpinan Pas. Dari kepimpinan ulama telah bertukar jadi kepimpinan sekular.
    Bayangkan Mat Sabu boleh jadi Timb. Presiden.
    Ulama apanya si pencarut tu?

    Semua itu terjadi kerana perancangan rapi puak Zionis diketuai DAP yg berjaya memecah-belahkan kesatuan umat Islam dalam Pas.
    Kini Pas jadi lemah dan hanya layak jadi Pak Turut.

    Hanya Allah swt saja yg mampu memulihkan kesatuan umat Islam di negara ini. Kalau nak harapkan parti politik, sampai kiamatpun takkan berjaya. Kerana matlamat politik tidak ada 'kerana Allah'nya.

    BalasPadam
  3. As salam.
    Nampaknya kita betul2 di akhir zaman. Kita bukan sahaja diperangi oleh puak kafir laknatullah, malah dalam kalangan kita sendiri. Sudah banyak benar mereka mempermainkan kesucian agama suci kita. Akan berlaku perang sabil suatu masa nanti. Puak2 kafir tanpa mengira agama begitu jelas memerangi Islam di seluruh dunia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping