Selasa, Jun 25, 2013


Dah macam orang jatuh ditimpa tangga pulak dah gayanya. Tapi apa boleh buat. Penyakit dia cari sendiri. Bukan orang lain yang bagi dia penyakit tu.

Itulah nasib yang menimpa pelakon yang dilaporkan kena tangkap khalwat baru - baru ini oleh pihak berkuasa bersama seorang gadis.

Shahz Jaszle terus-terusan dilanda masalah yang nampak gayanya tiada bertepi. Terbaru beliau telah dituntut oleh seorang rakan artis, Neelofa agar menjelaskan hutangnya yang berjumlah RM50,000 yang dipinjamnya.

Masalah yang dihadapi oleh Shahz bukan hanya dengan seorang perempuan, iaitu tunangnya Redzwani, malah turut berdepan dengan dua lagi perempuan. Rakan khalwatnya dan Neelofa.

Itu setakat hari ini. Silap - silap esok lusa tak tau lagi. Mungkin lagi ramai perempuan yang ada kaitan dengan artis baru ini. 

Begitulah gamaknya perangai sebahagian besar artis - artis baru, namanya naik bukan disebabkan bakat semulajadi tapi kerana skandal murahan yang sengaja dicari.

Pesanan ikhlas dari SH. Bagi mereka yang lain tu, jangan la suka sangat ye. Jadikan la musibah yang menimpa Si Shahz Jaszle ni sebagai satu iktibar.

Kalau nak buat sesuatu tu, tolong la pikir dulu dengan Kepala Otak. Gunakan akal yang diberikan Allah S.W.T tu sebaik mungkin. 

Jangan la ikut sangat perangai macam puak - puak Pakatan tu. Diorang semua suka guna Kepala Lutut. Tu pasal la sampai ada yang sanggup berguling - guling atas jalan raya tengahari tadi. Tak mendatangkan faedah lansung!!
Categories:

2 ulasan:

  1. ..."jangan ikut sangat dengan puak2 Pakatan" tapi jadi mcm puak2 UMNO yang berfikir dng kepala lutut dan bercakap melalui @#$##! Itu sebab dok sokong UMNO juga walaupun dah tahu menyeleweng, rompak harta negara, boros..menipu...oii panjang list kalau nak tulis kat sini!!

    BalasPadam
  2. muhammad faiz hakim7 Julai 2013 pada 12:30 PG

    kepada tuan punya anon lagi bacul,semua kesalahan umno yang kamu tulis tu....fikir balik ye...puak PR pon 2x5 je..kamu tulis 20 salah umno aq boleh lawan balik dengan 20 salah PR...bab seleweng,pemilihan CEC DAP yang tidak telus serta menindas kaum lain....boros,pemimpin zuhud terkenal pas,TGNA selamba menaiki kenderaan mewah iaitu mercedes benz ke lojing untuk meninjau dakwaan tanah digondolkan.......rompak harta negara,oh sudah tentu anwar memiliki akaun bernilai rm320 juta di luar negara termasuk ISRAEL.HINGGAKAN TUN.M TERPAKSA MENGHAPUSKAN WANG NOT RM 500 DAN RM1000...macam mana anwar boleh meraih kekayaan sebanyak itu sedangkan beliau hanya bekerja selaku menteri pendidikan,kewangan dan TPM ketika di kabinet.....boros,siapa lagi kalu bukan juga anwar kerana memiliki vila seluas 5ekar dan dilengkapi bodyguard,ekon di setiap bilik,orang gaji serta kereta mewah.....menipu,oh ya sila lihat dimana tabung memali itu....PAS kata duit itu ingin membantu balu2,anak2 yatim yang kehilangan ahli keluarga atas peristiwa memali....dimana duit itu hilang????DASAR MENIPU TAK TAHU MALU!!!!......LIHAT BALIK YE....WAHAI ANON YANG BACUL 8:06

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping