Isnin, Julai 29, 2013


Beberapa jam sebelum ditembak,  R Sri Sanjeevan ada menyatakan beliau memiliki senarai nama pegawai polis yang disiasat secara dalaman kerana terlibat dalam sindiket dadah.

Pengerusi MyWatch itu menyatakan demikian kepada Rafizi Ramli (gambar), Pengarah Strategi PKR ketika mereka bertemu di majlis berbuka puasa Jumaat lalu di rumah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya beritahu supaya berhati-hati kerana senarai itu adalah pegawai polis yang sedang disiasat. Saya tidak begitu memberi galakan kepada Sanjeevan," katanya.

Terkejut dengan kejadian yang menimpa Sanjeevan itu, Rafizi juga mengakui agak terkilan kerana menasihati Sanjeevan bahawa ia tidak masa sesuai untuk membuat pendedahan kerana siasatan polis masih berlangsung.

Bagaimanapun, katanya, Sanjeevan pada pertemuan itu menyatakan ia skandal besar dan kesalahan yang dilakukan serius serta membabitkan jumlah dadah yang besar.

"Mengikut Sanjeevan, pegawai polis yang disiasat itu berdepan kemungkinan didakwa mengikut peruntukan undang-undang yang membawa hukuman mati. Beliau yakin ia kes serius," katanya.

Rafizi dan Sanjeevan kemudian bersetuju untuk bertemu minggu depan untuk meneliti senarai berkenaan.

Ps: Hmm... Kenapa dia berjumpa dengan Rafizi dan menyatakan bahawa dia ada senarai nama tu ye? Kenapa dia tak dedahkan awal - awal?

Hakikatnya, ini satu lagi konspirasi Pakatan untuk terus memburukkan nama baik Anggota Keselamatan Negara dengan mengaitkan mereka dengan dadah. 

Orang macam Si Rafizi ni wajib dibawak ke Balai supaya dia dapat memberikan keterangan tentang apa yang dia sebut. Jangan nanti bila dah sampai balai, dia terkencing dalam seluar pulak sudah la!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Cba suruh dia wat ujian kesan dia ckp betul ke bohong...klau wat cam tu gerenti dia x berbunyi lg sbb org thu dia ska cite propa jer kot..

    BalasPadam
  2. Semuanya dia tahu,semua orang pakatan bersih, kalau betul ada senarai polis yang buat perkara yang salah , beritahu kepada semua orang supaya tindakan akan di ambil terhadap mereka.Atau pakatan memang ada muslihat, semua nak dipolitikkan.

    BalasPadam
  3. makna terselindung... tujuannya ke kpn dan zahid... dua dua tu tegas jadi susah nak gerak kongsi gelap mafia.. nak jatuh dan turunkan ketua polis negara.. seolah kpn tak boleh jaga org bawah.. jadi nak burukkan nama kpn.. jadi nanti desak najib tukar kpn dan kdn.. itu tujuan sebenar.. jadi kita rakyat bawah wajib pertahan ketua polis negara dan zahid..

    pembangkang nak demo dan buat hal dah payah.. semua main peranan..

    semua polis harap berhati hati dan jgn salah tingkah... nanti jd bahan pembangkang utk jatuhkan nama polis...

    BalasPadam
  4. sapa kata dia x dedahkan awal2?
    baru nak dedahkan dh dpt bhya ditembak?
    knp dia x blh jmpa rafizi pulak utk berkongsi hal sbnr..?kalau dia x buat mcm tu mati katak sj lah..rahsia pun x dpt didedahkan..
    bljr lebih sikit encik blogger psl strategi dan risiko nie...
    kamu sndiri pun kalau dlm bhya diugut mati takkan masih berdiam diri dan hnya menunggu mati tnpa meminta pertolongan keluarga sndiri sama ada mnghubungi pihak berkuasa??
    x ke bodoh nmnya tu??

    BalasPadam
  5. sebenarnya itulah tugas pengarah strategik pkr...............sudah diarahkan mencari dan mereka sesuatu agar dilihat ada kepincangan dalam kerajaan supaya rakyat membenci kerajaan Barisan Nasional. Rafizi tak perlu berdolak-dalik kerana semua orang tahu bahawa ia adalah 'anjing suruhan' kepada anwar ibrahim.............jika tidak takkan si rafizi bahalol ini dilantik sebagai pengarah strategik pkr.

    BalasPadam
  6. rapeasy katakan....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping