Selasa, Ogos 27, 2013


Apa cerita Si Ostazah Pening ni? Boleh pulak dia keluarkan kenyataan yang jelas merujuk kepada isu Kalimah Allah yang dituntut oleh pihak tertentu sebelum ini.

Apa gilanya Si Ostazah Pening tu. Boleh pulak dia kata isu pasal kalimah Allah tu satu isu kecil yang tak perlu diperbesarkan? Dari mana dia belajar?

Dia tak sedar ke penyelewengan yang bakal dibawak oleh puak - puak Nasrani tu mampu menyebabkan kesesatan bagi akidah umat Islam?

Mungkin Si Ostazah Pening tu tak pernah dengar macam mana golongan 'Tersebut' bertilawah dalam bahasa Arab. Nah! SH berikan paparan dibawah:


Korang dengar sendiri bacaan yang dibaca oleh bakal Paderi tu. Kalau kita pejam mata, bacaannya sebijik macam orang baca Al - Qur'an.

Seandainya bagi anak - anak Islam yang jahil dan tak tau apa yang disampaikan oleh bakal Paderi tu, dah tentu diorang akan ingat ianya bacaan ayat suci Al - Qur'an.

Maka, tak mustahil jika perkara tersebut akan dimanipulasikan oleh pihak tertentu untuk menyesatkan umat Islam secara terang - terangan. 

Tu pun Si Ostazah Pening ni tak nampak dan tak boleh faham? Mungkin Si Ostazah Pening tu tak pernah dengar ayat yang menjelaskan mengenai dendam Yahudi dan Nasrani terhadap umat Islam!!!
Kebencian dan dendam Yahudi dan Nasrani kepada Islam telah termaktub di dalam Al Quran. Allah berfirman:

"Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan-jalan hidup mereka." (Al Baqarah: 120)
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Ustazah Baiyah (sorry, Abby) tak payah lah pergi memancing kat laut dalam. Tali pancing Ustazah tu sejengkal je panjangnya... ikan buntal pun tak hidu...

    BalasPadam
  2. Dah dapat tangkap anak ikan tu sudah2 le ostazah.pelihara le anak ikan tu baik2 tak payah le nak meroyan tak tentu hala.

    BalasPadam
  3. Tu la kalau tak cerdik tapi nak bercakap..Dia ni dinasihatkan tak payahlah nak berceramah, ilmu agama tak cukup buat menambah dosa je.

    BalasPadam
  4. antara Islam dan Iman...

    bila sudah bertudung di anggap diri sudah cukup Islam...cukup Ilmu..itu la silapnya orang melayu...bertudung tu wajib tapi yang bertudung belum tentu berilmu dan beriman..

    bila si jahil berbicara akan begini la jadinya..sesungguhnya ilmu takliq itu haram..

    PAS ADALAH PEROSAK AGAMA ISLAM..kebanyakkan ustaz ustaz PAS berceramah mesti memaki hamun..

    BalasPadam
  5. UMNO dan pencacainya takut kepada pengaruh Kristian tetapi di masa yang sama UMNO dan pemimpinya menggalakan unsur-unsur Yahudi didalam TV dan Radio hatta PM sendiri menyokong Gangnam Stail. Ayat Al Quran jelas mengigatkan kita akan bahaya Yahudi dan Nasrani. Kenapa tak disekat pengaruh Yahudi. Hatta PM pun berkata Dr. Morsi adalah diktator ( Utusan Malaysia) pada hal yang merampaskuasa adalah AS-Sisi boneka Israel.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping