Ahad, Ogos 04, 2013


Pendedahan demi pendedahan dibuat ke atas Si Ketua Penipu tu. Tembelang dia didedahkan kepada rakyat sedikit demi sedikit untuk memberi gambaran siapa dia sebenarnya.

Mengapa pendedahan sedemikian dilakukan? Sebab orang ramai dah mula muak dengan perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu. Hari - hari suka kencing orang.

Persoalannya sekarang, adakah Si Ketua Penipu tu hanya akan mendiamkan diri dengan pendedahan yang telah dilakukan? Atau dia akan ambik tindakan?

Takkan la dengan orang lain je dia berani nak saman. Tapi dengan orang biasa macam Yuktes ni boleh kecut buah kerandut dia dibuatnya. Nampak sangat la Si Ketua Penipu tu memang takut dengan KEBENARAN!!!
Bekas pembantu peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui terdapat satu rangkaian perbincangan sulit di kalangan inner circe menggunakan aplikasi email yang dikenali sebagai rangkaian ‘Astro Boy’

Yuktes Vijay, bekas pembantu Sankara Nair berkata demikian ketika sidang medianya pada 1 Ogos di Petaling Jaya.

Difahamkan, semasa Yuktes menjadi pembantu Sankara, dia salah seorang individu yang dapat memasuki email ‘Asto Boy’ dan dapat mengetahui maklumat-maklumat dalaman yang dibincangkan secara tertutup.

Jika kod nama ‘Mokhtar’ diambil sempena nama pengawal peribadi Anwar, maka kod ‘Astro Boy’ pula diambil bersempena dengan nama watak kartun Jepun yang disiarkan di media elektronik Malaysia.

(Topik ‘Asto Boy’ adalah salah satu topik juga turut ditanya oleh AIDC bersama Yuktes dalam wawancara empat mata di Kuala Lumpur pada 26 Julai lalu. Insya Allah wawancara lengkap akan disiarkan selepas Hari Raya Aidil Fitri)

Yuktes turut mendakwa bahawa sepanjang perbicaraan kes liwat II kebanyakan maklumat kepada media dikawal oleh pihaknya, di mana dia memberi hujah itu berdasarkan kekerapan pihak Anwar mengadakan sidang media berbanding dengan pihak pendakwa yang diketuai oleh peguam cara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Mahkamah akhirat nanti mcm mana rupa si bapak penipu ni yek. Satu family kaki kencing lak tu. Malangnya ramai lak kaum ku jadi pengikut taksubnya. Pelik, pelik bin ajaib.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping