Ahad, Ogos 25, 2013


Kalau dah namanya 'Ketua Penipu' tu, apa lagi yang boleh kita tafsirkan mengenai sifat Si Ketua Penipu ni? Memang kerja dia MENIPU je la. Mana dia ada kerja lain.

Itu hakikat yang dia sendiri perlu terima. Rakyat memang dah sedia maklum. Nak pulak bila menjelang 16 September ni. Rakyat masih terhidu lagi bau hangit air kencing dia.

Bukan setakat rakyat Malaysia je yang kena tipu dengan Si Ketua Penipu ni. Habis satu dunia hancing dibuatnya. Semuanya sebab dia 'Ghairah' nak berkuasa.

Pada ketika itu, dia yakin dia mampu 'Beli' kesetiaan Ahli Parlimen Barisan Nasional dan boleh menjejakkan kaki ke Wisma Putra serta bergelar Perdana Menteri Malaysia.

Tapi, angan - angan dia tu musnah. Sebaliknya, lain pulak yang berlaku. Keangkuhan dia hanya sampai disitu sahaja. Usaha dia hanya sia - sia.

Namun, ianya tidak melemahkan semangat Si Ketua Penipu tu. Tak la macam waktu dia sampai 'Klimaks' masa 'Main' dengan Chinadoll tempoh hari.

Disebabkan semangat itulah dia mengatur langkah untuk merampas Putrajaya 'At All Cost'!!! Tak kira dengan cara apa sekali pun dia tetap mahu jadi Perdana Menteri.

Adakah ianya untuk memperjuangkan rakyat? Tidak!!! Jangan salah sangka beb. Ianya hanya untuk dia bergelar PM je. Yang lain dia tak peduli.

Maka, demi untuk memenuhi 'Nafsu Buas' dia tu, macam - macam benda la yang dia buat. Macam - macam helah dia gunakan untuk meraih sokongan.

Termasuk la dengan taktik meraih simpati dari kalangan rakyat dengan mengatakan kononnya dia akan 'Redha' sekiranya kalah dalam PRU 13.

Dia dengan 'Rela Hati' sedia berundur dari medan Politik Malaysia dan berhajat untuk menjadi Pensyarah Universiti di luar Negara. Itu 'Janji' dia.

Tapi jelas. Janji Si Ketua Penipu tu mudah sangat dicanai untuk jadi capati. Sampai hari ini dia tak jugak berundur seperti mana yang telah dijanjikan.

Kenapa agaknya ye? Mungkin sebab Si Ketua Penipu tu masih belum memuaskan 'Nafsu Buas' dia kot. Tu sebab la dia masih enggan berundur dari medan Politik Malaysia.

Atau pun, dia tak de dapat tawaran dari mana - mana Universiti untuk dia jadi Pensyarah. Lagi pun, Universiti Negara mana yang sudi terima 'Kaki Kencing' macam dia untuk mengajar anak - anak mereka? Buat jahanam masa depan Negara boleh la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping