Selasa, Ogos 27, 2013


Heh Ini satu lagi bukti bahawa PKR tak pernah ambik tau pun denyut nadi dikalangan mereka yang berada diperingkat akar umbi. Yang diorang tau nak dapat kuasa je.

Kalau diatas pentas, diorang sibuk kata diorang mendengar 'Suara Rakyat'. Tapi hakikatnya, 'Suara Ahli' sendiri pun diorang pinggirkan begitu sahaja.

Macam mana diorang nak dengar 'Suara Rakyat' kalau dah macam tu gayanya? Nampak sangat la apa yang disebut diatas pentas tu hanya Retorik semata - mata.

Terbaru, Si Ketua Penipu tu dilaporkan telah melantik Lajim Ukin sebagai Pengerusi PKR Sabah diatas restu yang dipersetujui oleh Jawatankuasa Pusat.

Namun malangnya, lantikan tersebut telah ditentang oleh 4 orang wakil rakyat dari kalangan PKR sendiri. Mereka menyifatkan perlantikan itu sebagai tidak wajar.
Kota Kinabalu: The appointment of Sabah opposition chief Datuk Seri Lajim Ukin as the State’s Parti Keadilan Rakyat chief by PKR adviser Datuk Seri Anwar Ibrahim has not gone down well with some party members, particularly four Sabah PKR State Assembly members Matunggong Assemblyman, Jelani Hamdan, said while they respect the decision by Anwar to appoint Lajim, who is believed to have joined the PKR only recently, they are dissatisfied that they were not consulted for their views.

According to him, he and three other PKR elected representatives – Terrence Siambun (Moyog), Jeremy Malajad (Kadamaian) and Christina Liew (Api-Api) – had handed over the proposals to both Anwar and Lajim regarding certain issues.

“If these proposals are not considered, we will not be accepting any positions in any committees or within the party,” he said, Sunday.

He also said that they might be emulating the approach by counterpart Assemblyman for Luyang (DAP), Hiew King Cheu, in relinquishing all their current positions in the party.

Although they would not be taking any drastic action such as ditching the party, he said, they would not be involved in any party activities if Anwar and Lajim do not consider their proposals.
Jika sebelum ini, Lajim dipilih sebagai 'Ketua Pembangkang' telah mengakibatkan beberapa pemimpin PKR melompat keluar dari parti tersebut.

Maka tidak mustahil jika kali ini keadaan akan berlaku sedemikian. Cuma 4 orang wakil rakyat PKR ni masih lagi dapat bersabar dengan tindakan 'Diktator' Si Ketua Penipu tu.

Seandainya Si Ketua Penipu tu boleh mempertimbangkan laporan mereka terhadap Lajim, maka mereka akan kekal sebagai wakil rakyat PKR. Jika tidak, sendiri mau ingat la!!! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la woi!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Azeez Rahim dikatakan mengatur 'kroni-kroni' untuk diberikan jawatan kanan dalam PMO , betul ke ? Ini adalah maklumat dari email yang dikirim pada sorang blogger PAS di link http://penyokongpas.wordpress.com/ , blogger Jom Tolak Azeez Rahim dalam artikel terbaru pun dah pick-up di link http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/berikut-adalah-artikel-yang-diambil.html , alam artikel tersebut menunjukkan bagaimana Azeez guna pengaruh beliau yang rapat dengan PM untuk menyusun kroni-kroni supaya diberikan tempat atau jawatan kanan dalam JPM/PMO . Sibuk jaga urusan PMO yang tak ada kaitan dengan diri sendiri , mungkin cari peluang nak menyakau ? Tak puas ke dapat tempat di Tabung Haji tu ? Turun lah Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji , lu memang tak layak ! Tinggalkan dunia politik, buat bisness betul-betul , jangan nak guna pengaruh dalam politik ja .. harap kaki sakau yang pandai berlakon ni diberikan hidayah untuk letakkan jawatan , jangan sampai gambar video tersebar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping