Rabu, Ogos 07, 2013


Anggota Parlimen Seputeh daripada DAP Teresa Kok hari ini membuat laporan polis ekoran tulisan di sebuah blog yang menurutnya berniat jahat, berbentuk hasutan dan menimbulkan kebencian terhadapnya.

Beliau mendesak polis menyiasat tulisan berjudul "Cina pun mahu duit zakat - Teresa Kok" yang disiarkan dalam www.bnbesut.blogspot.com antara 4 dan 5 Ogos.

Tulisan itu kemudiannya dikongsi meluas di laman sosial Facebook, katanya.
"Ini fitnah jenayah... pihak polis harus menyiasatnya. Ia juga satu bentuk hasutan kerana membuatkan orang Islam marah pada saya," kata Kok kepada media selepas membuat laporan polis pagi ini.
Kok berkata, beliau mengambil "langkah pencegahan" bagi mengelakkan polis mencarinya seperti yang berlaku pada 2008. Beliau ketika itu ditahan bawah Akta Keselamatan dalam Negeri (KDN) selama seminggu.

Ps: Huh! Kalau dia tak buat pun apa yang disebar luas dalama laman media sosial tu sekali pun, orang Islam pun menyampah dengan dia ni.

Dia ingat orang Islam suka sangat ke dengan dia? Jangan harap la!!! Orang Islam semuanya menyampah dengan Evangalist macam dia.

Dia ingat orang Islam lupa ke insiden yang berlaku di DUMC dan kes nak memurtadkan umat Islam hari tu?

Dia ingat umat Islam akan lupa dengan penghinaan yang dia lakukan ketika Pakatan berjaya merampas 5 Negeri sebelum ini?

Tolong la!!! Jangan la Si Terasa Cork tu lupa dengan semua benda tu. Dia perlu belajar dari pesan pepatah Melayu; 'Jangan jadi Pelanduk yang terlupa jerat sebab jerat tak pernah lupa pada Pelanduk'!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. NI MP BINATANG KAU PNCURI WANG ZAKAT JUST WAIT PENALTY FROM ALLAH NO MERCY

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping