Rabu, Ogos 07, 2013


Jika sebelum Pilihan Raya tempoh hari, Ahli Parlimen Temerloh ni ada buat satu tindakan yang jelas telah memalukan Si Ketua Penipu dan pemimpin lain dalam Pakatan.

Dia tampil depan para pengikut dia dan mengishtiharkan harta yang dia ada secara terang - terangan. Itu pun entah ye ke tidak je harta dia ada banyak tu sahaja.

Hakikatnya, apa yang dibuat oleh Ahli Parlimen Temerloh tu hanya dianggap sebagai satu tindakan Retorik dan taktik untuk meraih simpati dikalangan rakyat.

Sebab bila ditanya dari mana dia dapat duit untuk berkempen dalam Pilihan Raya Umum yang lepas, dia tidak dapat menjawabnya.

Kemudian, selepas Pilihan Raya, dia diuji dengan kejadian ribut yang melanda penduduk didalam kawasan dia. Maka ramai la yang bertanya, dari mana dia dapat duit bantu orang?

Dalam kenyataan Ahli Parlimen Temerloh tu kata dia bantu semua orang yang terlibat dalam kes ribut tu. Tapi dia tak bagitau jumlah bantuan yang diberikan.

Kalau setakat datang melawat orang dia anggap sebagai satu bentuk bantuan, baik tak payah. Ziarah dengan membantu tu dua perkara yang berbeza!!!

Jadi sekarang, kita dengar pulak cerita kata dia ada hajat nak beli MPV. Perkara tersebut dinyatakan dalam satu kenyataan yang disiarkan dalam blog Pembangkang sebelum ini.


Wah!!! Bukan main tinggi lagi cita - cita dia ye. Ingatkan dia jadi Ahli Parlimen, dia nak membantu rakyat sebab itulah yang dilaung - laungkan masa PRU yang lalu.

Rupanya tidak! Dia nak jadi Ahli Parlimen sebab nak dapatkan AP untuk membeli kenderaan baru. Itu sahaja tujuan dia nak jadi Ahli Parlimen sebenarnya.

Jadi, nampak sangat la perjuangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya hanya untuk kepentingan diri sendiri. Dan ianya termasuk la dengan pemimpin PAS macam Ahli Parlimen Temerloh ni. Dia bukannya nak sangat membantu rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. kat temerloh ni, kalau bukan cina lahanat mengundi dia, jgn harap la nak menang. kepala sama bodoh mcm macai PAS yg lain. tegur sikit nak pukul org. ajaran sonsang, syiah , bertambah kat temerloh ni. lahanat punya PAS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping