Ahad, September 29, 2013


Aduh! Nampak gayanya, habis la kita beb. Nak pulak RoS. Sekarang ni Abang Karpal Whilchar tu dah mengamuk. Dia sudah bagi amaran sama kita.

Dalam ucapan pembukaan bagi pemilihan jawatankuasa CEC DAPigs hari ini, Si Karpal Whilchar tu bagi amaran kepada RoS supaya jangan main - main dengan diorang.
PETALING JAYA - Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini memberi amaran kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS), supaya jangan 'bermain-main dengan parti itu kerana mereka akan terus teguh berdiri walaupun pelbagai sekatan yang dikenakan oleh badan tersebut.

Menurutnya, DAP merupakan sebuah parti yang kuat serta mendapat sokongan majoriti daripada rakyat pada PRU13 yang lalu.

"Saya ingatkan ROS bahawa DAP parti yang teguh. Jadi jangan 'main-main dengan DAP," katanya ketika memberi ucapan pembukaan bagi sesi pemilihan semula jawatankuasa kerja pusat (CEC) DAP yang berlangsung, di One Utama Hotel, di sini, hari ini.
Pergh!!! Kalau baca ayat dia, terasa macam nak terkencing je kita dibuatnya ek. Tapi disebabkan orang yang bercakap tu Si Karpal Whilchar, kita boleh gelak pulak.

Bukan sebab apa. Cakap Si Karpal Whilchar ni semuanya ibarat satu lawak jenaka yang memang hebat. Ianya dah terkenal serata dunia sejak dulu lagi.

Dia ni setakat pandai bagi amaran je kat orang lain. Tapi perlaksanaan dalam memberikan amaran tu tak de beb. Setakat bercakap je, buat apa ye tak.

Kalau korang ingat, dulu Si Karpal Whilchar ni pernah 'Sound' Si Ketua Penipu tu sebab ada masalah yang dibuatnya. Dia kata Si Ketua Penipu tu dah banyak buat masalah.

Kononnya, Si Karpal Whilchar tu mendakwa bahawa Si Ketua Penipu tak layak memimpin Pakatan dan hanya menyusahkan orang lain serta perlu diganti.

Ayat dia, "Anwar Ibrahim have created ENOUGH trouble! Anwar Ibrahim mesti bertaubat," memang cukup terkenal. Tapi, dia cium jugak bontot Si Ketua Penipu tu.

Jadi, tak payah la Si Karpal Whilchar tu nak salahkan orang lain tak tentu arah. Kalau sendiri dah buat silap, mengaku sudah la. Tak payah la nak bagi amaran tak tentu arah!!! Orang bukan takut pun dengan amaran dia tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping