Khamis, September 19, 2013


Bila baca je artikel berkaitan dengan perubahan wajah Si Ketua Penipu tu semalam, mengkekek - kekek SH gelak sorang - sorang kat pejabat. Lawak nak mampos!!!

Kalah lawak yang biasanya dibuat oleh Si Mahfuz Bean. Sampai nak buat tajuk kat atas tu pun SH masih lagi tergelak sorang - sorang memikirkannya.

Alasan yang diberikan untuk 'cover line' Si Ketua Penipu tu nampak sangat alasan yang spontan. Macam la orang tak boleh nak beza apa yang berlaku.

Katanya, muka Si Ketua Penipu tu jadi sedemikian rupa kerana dia dah tersalah makan ubat. Maka sebab itu la dia kelihatan lesu ketika menghadiri satu majlis sebelum ini.
Sumber memberitahu The Star bahawa Ketua Pembangkang itu tidak menjalani sebarang pembedahan seperti yang dilaporkan oleh media.

Sebuah portal berita melaporkan Anwar tidak sihat kerana mata dan pipi beliau kelihatan bengkak dan terdapat kesan jahitan di bawah telinganya.

"Tidak, tiada sebarang kesan jahitan. Dia hanya alah kepada beberapa ubat tetapi beliau kini semakin sihat," kata sumber.

Anwar kelihatan ceria apabila menghadiri permohonan pendengaran rayuan kes liwat di Mahkamah Rayuan di Putrajaya pada Selasa.

Bagaimanapun, beliau memakai cermin mata hitam untuk menyembunyikan kesan bengkak di atas pipi kanannya.
Heran jugak. Adakah kesan ubat yang sama ketika dia menghadiri Majlis tersebut mampu membuatkan muka dia 'bengkak' macam baru lepas kena cucuk dengan botox?

Yang orang pertikaikan sebelum ini ialah keadaan rupa wajah dia sewaktu dia menghadirkan diri ke mahkamah baru - baru ni. Orang bukan nak tau cerita lain.

Tatkala kita baca alasan yang diberikan oleh 'sumber' tu semalam, teringat pulak SH dengan alasan yang pernah dikeluarkan oleh seorang pemimpin UMNO sebelum ini.

Pun orang pertikaikan perkara yang sama. Orang tanya soalan yang sama jugak. Dan pemimpin tu jawab, muka dia jadi macam tu sebab dia makan tempe.

Kan nampak sangat lawak jawapan yang dia bagi tu? Jawapan tu seolah - olah bertujuan nak memperbodoh - bodohkan orang lain. Termasuk la ahli UMNO sendiri.

Sama la jugak dengan Si Ketua Penipu tu. Walaupun kenyataan yang diberikan diatas bukan jawapan rasmi dari dia, tapi tujuannya tetap sama. Nak memperbodohkan rakyat.

Diorang ingat dengan memberi jawapan sedemikian, semua orang akan tetap terima. Diorang lupa, rakyat Malaysia ni bukannya mudah untuk dipermainkan. Kalau Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu lain la cerita!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kalau ko orang semua nak tahu muka maksibat macam mana, ko orang tengok sajalah muka AlJuburi kat atas tu.....kahhahahahahaha....

    BalasPadam
  2. Dia nak UBAH politik Malaysia dah tak dapat,jsdi daripada dia gila meroyan tak tentu arah,lebih baik le dia UBAH wajahnya.UBAH juga namanya.tapi yg musykilnya kenapa dia aja yg ubah,kenapa bini dia tak nak ubahkan kasi punggung solid ke tonggek ke,jadi tak psyah le asyik nak mskan luar aje.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping