Isnin, September 16, 2013


Ini satu fakta yang perlu kita semua ambik tahu. Kalau kita tak ambik tahu, maka makan la kita taugeh sebab biasanya orang masak tahu dengan taugeh.

Apa yang SH nak sebut ialah mengenai seorang manusia yang bernama Anwar Ibrahim. Ye, Anwar Ibrahim. Bukan la dengan nama gelaran, tapi nama penuh dia.

Si Anwar Ibrahim ni merupakan seorang lelaki yang GILA. Macam - macam Gila dia ada. Paling kronik sekali ialah dia GILA nak jadi Perdana Menteri.

Disebabkan keGILAan dia nak jadi Perdana Menteri tu la yang membuatkan dia semakin hari semakin Gila. Kalau 6 tahun yang lalu, dia Gila 'Membeli' wakil rakyat.

Itu pun disebabkan keGILAan dia nak Perdana Menteri jugak tu. Maka berjuta - juta ringgit ditaburkan untuk mencapai tujuan GILA dia tu.

Mana dia dapat duit yang banyak GILA tu tak tau la. Tapi ada orang kata Si Anwar Ibrahim ni rapat GILA dengan puak - puak Yahudi Zionist yang GILA bunuh orang Islam.

Sama ada benar atau tidak dakwaan tersebut, masih belum nak diakui oleh Si Anwar Ibrahim ni. Mungkin dia masih tak GILA la nak mengaku benda tu ye tak.

Memang GILA la dia kalau dia mengaku depan orang ramai. Tapi itulah keGILAan dia. GILA menipu rakyat. Itu penyakit dia yang memang tak dapat nak dipisahkan.

Masa dia GILA membeli wakil rakyat tu, puas la dia canang satu dunia, diulangi, SATU DUNIA dengan mendakwa kononnya dia bakal jadi Perdana Menteri.

Tak ke GILA punya kerja? Habis satu dunia berjaya dia tipu. Kalau itu tak GILA, kita nak kata apa lagi ye tak. Memang GILA betul la dia punya kerja tu.

Ketika itu jugak la Si Anwar Ibrahim ni diserang satu lagi penyakit GILA iaitu GILA mengencing rakyat Malaysia. Habis satu Malaysia ni bau hancing.

Merata - rata tempat dia kencing. Tak kira dah sama ada di Masjid, di Surau, ditempat awam, semuanya dikencing belaka. Depan orang ramai pulak tu.

Biasanya orang yang betul - betul GILA je yang sanggup buat kerja macam tu. Jadi, memang sah la Si Anwar Ibrahim ni pun seorang lelaki yang GILA ye tak.

Kesimpulannya, jangan la kita pilih manusia yang GILA macam Si Anwar Ibrahim tu. Dah la dia GILA kencing orang, lepas tu GILA pulak nak jadi Perdana Menteri.

Kalau orang GILA macam tu diberikan kuasa untuk memerintah, bukan dia je yang GILA. Habis dengan kita - kita sekali terjebat. Takut nanti kita pun GILA macam dia jugak.

Cukup la pengikut - pengikut dan pencacai dia je yang GILA macam dia. Kalau kita pun GILA jugak macam dia, alamat jahanam la Negara. Makin GILA la jadinya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping