Sabtu, September 07, 2013


Korang ingat semua orang ke dapat terima 'wayang' yang dimainkan oleh Si Tian Chuak ni? Jangan silap beb!!! Orang Malaysia ni semua dah cerdik.

Orang Malaysia ni boleh nak membezakan diantara yang benar dan yang palsu. Diorang boleh tau yang mana satu intan dan yang mana satu kaca.

Jadi, kalau setakat mana - mana pemimpin nak bermain 'wayang' tu, dinasihatkan tak payah la nak bersandiwara dengan rakyat. 

Lupakan aje niat nak menipu rakyat tu dalam apa cara sekali pun. Yang pasti, rakyat tau apa isi hati mereka yang sebenarnya. Bukannya boleh disorok pun.

Tengok macam Si Ketua Penipu tu sudah la. Berlagak je macam 'Alim' depan orang ramai. Pakai la tasbih besar keliling tengkuk. Tapi perangai?

Rasanya korang sendiri lebih arif mengenai perkara tersebut. Jadi, apa kita nak heran sangat kalau tengok orang macam Si Tian Chuak ni main wayang depan kita? 

Dah perangai Big Boss dia pun suka menipu, apatah lagi Macai macam Si Tian Chuak ni. Lagi pun ke mana lagi tumpahnya kuah kalau tak ke dalam longkang macam Si Tian Chuak ni?

Nasihat SH, sudah - sudah la nak menipu rakyat tu. Jangan ingat rakyat Malaysia ni mudah sangat nak terpedaya dengan cara dia berpakaian. Kalau dah perangai tu macam Setan, Setan la jugak!!! Yang tu memang dah tak dapat nak ubah!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping