Sabtu, September 14, 2013


Nak tutup kelemahan dan perpecahan parti mereka sendiri, puak - puak Parti Angguk Saja tu TERPAKSA cari jalan lain untuk alih perhatian rakyat.

Sebelum ini, mereka terpukul dengan pelbagai kontroversi yang mempunyai kaitan dengan pemimpin utama mereka sendiri. Perkara tersebut mendapat liputan meluas.

Tidak kira sama ada bagi jawatan Presiden, Timbalan Presiden dan sebagainya, semua mula menjadi pertikaian diperingkat akar umbi PAS sendiri.

Malah, tidak cukup dengan itu. Angin fitnah terhadap pemimpin - pemimpin ini juga sedang bertiup kencang dan melanda seluruh Malaysia.

Maka, untuk membendung perkara itu dari terus merebak, TERPAKSA la PAS mencari jalan keluar supaya rakyat tidak menumpukan sangat dengan pemilihan mereka.

Disebalik memperjuangkan nasib rakyat, PAS mengambil keputusan untuk buat benda paling keji sekali iaitu dengan melaga - lagakan pemimpin UMNO.

Perkara itu cukup jelas apabila lidah rasmi puak - puak Parti Angguk Saja ni sanggup kutip sampah dan masukkan dalam laporan laman portal milik mereka.

Semalam, Haprak Daily melaporkan kononnya Tengku Razaleigh Hamzah masih menyimpan hasrat untuk bertanding dalam pemilihan UMNO tahun ini.


Kita semua dah tahu yang Ku Li telah membuat pengumuman untuk berundur dari medan Politik bagi memberi laluan kepada orang muda.

Namun, Ku Li masih belum membuat keputusan sama ada mahu bertanding diperingkat pusat atau pun tidak. Ianya masih menjadi satu teka teki sehingga hari ini.

Dan, kesemepatan itu digunakan oleh puak - puak Parti Angguk Saja ni untuk menjaja cerita kononnya Ku Li sedang 'bergerak' secara senyap - senyap.

Kan nampak sangat puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak de modal untuk melarikan diri dari kontroversi yang sedang melanda parti mereka sendiri? Kot kalau dah dasar Parti Angguk Saja tu, selamanya la diorang ni ketandusan idea!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping