Selasa, Oktober 01, 2013


Huh! Sejarah lama berulang kembali nampak gayanya. Patut la undi Si Guan Eng tu jatuh merundum dan GAGAL mendapat 'Undi Popular'.

Rupanya ada jugak perwakilan yang hilang. Kalau sebelum ini, seramai lebih kurang 500 orang didakwa tak dapat notis panggil mesyuarat.

Kali ini, dilaporkan seramai 845 orang pulak. Mana hilangnya 845 orang ni? Kena sorok dengan 'Hantu' ke? Ke kena tahan sebab Ops Cantas?

Hakikatnya, pemilihan jawatankuasa CEC DAPigs ni tetap dibayangi dengan penipuan serta agenda sulit puak - puak DAPigs tu untuk membohongi rakyat.

Diorang ni kalau sehari tak menipu rakyat memang tak sah. Jadi, kalau tak dapat tipu rakyat, diorang tipu ahli sendiri. Kemaruk sangat nak kencing orang gamaknya. Tu pasal la diorang buat kerja bukan - bukan!!!
The Unspinner - Memanglah ada sebanyak 1,725 kertas undi yang telah dikeluarkan kepada para perwakilan untuk memilih 20 orang ahli bagi mengisi barisan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC).

Itulah pengumuman yang dibuat oleh Pegawai Pengurus Pemilihan Kongres Khas, Dr Ong Kian Ming.

Sesuatu yang tidak hebahkan pada umum adalah Kongres Pemilihan Khas telah dihadiri oleh hanya 1,731 perwakilan dari 2,576 perwakilan yang sepatutnya hadir. 6 orang perwakilan yang hadir tidak mengundi.

Jadi perwakilan yang sepatutnya datang hanyalah 67.20%.

Sudahlah 17 orang calun tiba-tiba undur diri. Jika benar 845 perwakilan tidak datang ke Kongress dan mereka ini pengundi, adakah ini juga cara mereka kekalkan pemenang 20 yang lalu?

Satu lagi manipulasi pihak tertinggi DAP.  
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping