Rabu, Oktober 23, 2013


Aik? Macam ada benda yang tak kena je dengan Si Tian Chuak ni. Tak pasal - pasal pulak dia yang tampil untuk mempertahankan Si Khalid Gagap tu.

Apa pasal pulak dia yang nak menyelamatkan Si Khalid Gagap tu dari sebarang kritikan yang dibuat oleh kepimpinan Pakatan Haramjadah tu sendiri?

Ada faedah ke dia cuba nak menjaga 'Kemaluan' Si Khalid Gagap tu secara terang - terangan? Atau adakah dia hanya sekadar nak membunuh diri?

Mana la tau ye tak. Kita pun bukannya tak kenal dengan Si Tian Chuak ni. Dia ni jenis manusia yang memang suka ambik kesempatan dalam kesempitan.

Tu pasal la masa Reformasi dulu dia sanggup mengadaikan nyawa untuk berada dimana dia duduk sekarang. Kalau tidak, jangan mimpi la dia nak jadi Ahli Parlimen.

Itu hakikat yang sebenarnya. Si Tian Chuak ni memang nampak peluang tersebut. Sebab tu la dia awal - awal lagi terjun masuk KeAdilan demi kepentingan diri dia sendiri.

Jadi, sekarang ianya menjadi satu tanda tanya dikalangan rakyat. Betul ke Si Khalid Gagap tu tak cakap macam tu dan kenyataan dia hanya satu permainan media?

Kata Tian Chuak, kenyataan Si Khalid Gagap sebelum ini telah disalah tafsirkan oleh pihak media sehingga menimbulkan salah faham diantara pemimpin Pakatan Haramjadah tu.
"Saya ingat itu tak betul, itu bukan tafsiran yang sebetulnya. Ia tak betul, saya nafikan ia bukan pendapat yang betul dan tidak dilaporkan dengan betul. Itu bukan yang dicakapkan oleh MB," katanya ketika ditemui pemberita Antarapos.
Malah, Si Tian Chuak tu bukan sahaja menyalahkan pihak media menyalah-tafsirkan kenyataan Khalid. Tetapi dia turut mengaitkan dengan kenyataan Si Ketua Penipu tu juga:
"Saya agak media telah mentafsirkan dengan konteks tidak tepat. Apa yang disebut Anwar ialah negeri-negeri yang ditadbir PR mencapai satu tahap yang sangat cemerlang, yang mana kita dapat mengurangkan ketirisan dan mengumpul kembali hasil pendapatan negeri
Kalau ianya hanya satu lagi putar belit yang dibuat oleh pihak media, maka Si Khalid Gagap dan Si Ketua Penipu tu perlu ambik tindakan terhadap mereka yang terlibat. Jangan biarkan Si Tian Chuak tu bercakap tak tentu arah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping